رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تلگرام امکان تماس تصویری با ۱۰۰۰ بازدید کننده را فراهم کرد

نسخه جدید پیام رسان تلگرام قابلیت‌های جدیدی از جمله سرعت پخش ویدئو، اشتراک صفحه با صدا و … را دریافت کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در یک پست وبلاگی پیام رسان تلگرام تعدادی از به روز رسانی‌های جدیدی را که به این برنامه اضافه می‌شود را به نمایش گذاشته است، که مهمترین آن‌ها “تماس‌های تصویری گروهی نسخه ۲.۰” است که با آن، می‌توان تماس‌های تصویری با حداکثر ۳۰ شرکت کننده و حداکثر ۱۰۰۰ بازدید کننده داشت.

پیام‌های ویدئویی به نسخه ۲.۰ به روزرسانی شده است. این بدان معنا است که پیام‌های ویدئویی در حال حاضر وضوح بیشتری دارند و می‌توانید روی پیام ضربه بزنید تا ویدئوی دایره‌ای گسترش یابد. همچنین می‌توانید پیام ویدئویی را مکث کرده و اسکراب کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی را ضبط کنید، اما صدای پس زمینه شما حذف نمی‌شود.

ویدئو‌های ارسال شده از طریق تلگرام اکنون می‌توانند با سرعت ۰.۵ برابر، ۱.۵ برابر یا ۲.۰ برابر مشاهده شوند. اندروید همچنین از سرعت ۰.۲ نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین تماس‌های تصویری ۱ به ۱ تلگرام اکنون به شما امکان می‌دهد تا صفحه نمایش خود را با صدا به اشتراک بگذارید و اکنون یک فاصله حذف جدید خودکار نیز برای حذف پیام‌ها پس از یک ماه وجود دارد.

در حال حاضر انیمیشن‌های بیشتری در صفحه رمز عبور وجود دارد و پیام‌هایی که به گپ اضافه می‌کنید به شیوه جدیدی در اندروید متحرک می‌شوند.

در نهایت، ایموجی‌های متحرک جدیدی از جمله ایموجی‌های رقص، ضربه مشت، قلب شکسته و ایموجی‌های چهره غمگین وجود دارد. برنامه iOS همچنین با برنامه دوربین در این سیستم عامل ادغام می‌شود تا بتوانید هنگام عکاسی مستقیم در برنامه تلگرام از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.