رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تمام مسئولان باید انقلابی و مردمی باشند

رییس مجلس خبرگان رهبری: با روحیه جهادی که از رییس جمهور سراغ داریم باید در رسیدگی به امور معیشتی مردم که از اولویت‌های برنامه ایشان است، سرعت گیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، آیت الله جنتی امروز (پنجشنبه) در هشتمین جلسه هیئت رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از ملت ایران بخاطر حضور پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، توجه به رفاه و امور معیشتی و اقتصادی مردم را از انتظارات خبرگان رهبری از دولت جدید عنوان کرد و افزود: رییس جمهور حتما در این زمینه باید جهادی کار کند و خبرگان رهبری نیز باید مطالبه گر کار دولت باشد.

آیت الله جنتی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری باید هم دولت را به مردم معرفی کند تا مردم قدر دولت را بدانند و هم دولت باید قدر این مردم را بداند چرا که ما مردم خوب و فهیمی داریم.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرصت ۴ ساله خدمت به مردم در جایگاه ریاست جمهوری فرصت کوتاهی است افزود: باید از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را کرد.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به وضعیت اسفناک کرونا در کشور بر تسریع در امور واکسیناسیون تاکید کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید برای حل مشکلات اقتصادی به راه حل‌های کوتاه مدت بسنده نکنند گفت: برنامه‌های دراز مدت برای حل مشکلات کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله جنتی، مردمی و انقلابی بودن را دو ویژگی اصلی مسئولان کشور برشمرد و گفت: تمامی کسانی که نقشی در سرنوشت مردم دارند، باید انقلابی و مردمی باشند و الگوی اصلی آنان در داشتن این دو ویژگی و خدمت به مردم مقام معظم رهبری است.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم از خبرگان بعنوان قشر روحانی و طلبه انتظار پیگیری مطالبات خود را دارند گفت: خبرگان باید پیگیر مطالبات مردم باشد و ما تا آن جا که توان داریم رسیدگی به امور مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهیم.

هشتمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری هم اکنون با گزارش کمیسیون‌های مختلف ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.