آشنایی با پروفسور اولین و بزرگترین تولید کننده سنگ رودخانه ای در کشور

امروزه برای زیبا سازی فضای شهری از ابزار های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.

به گزارش اینتیتر، در این بین استفاده از سنگ های رودخانه ای بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده است. از آن جایی که سنگ رودخانه دارای زیبایی های بسیار زیادی است، به شما توصیه می کنیم که حتما از آن برای محوطه سازی به صورت ویژه استفاده کنید. مجموعه پروفسور اولین و بزرگترین تولید کننده سنگ رودخانه ای در کشور است که این محصول را به صورت عمده عرضه می‌ کند. در این مطلب می خواهیم که بیشتر با شرکت پروفسور و حوزه فعالیت آن آشنایی پیدا کنیم.

سنگ رودخانه ای

سیر حرکت برند معتبر پروفسور

شرکت پروفسور فعالیت حرفه ای خود را برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و تا امروز نیز با قدرت هر چه تمام به فعالیت خود ادامه می دهد. رویکرد این شرکت از همان ابتدای کار،‌ تولید انواع مصالح نوین بوده است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته است. این مجموعه به مدیریت آقای امین افشار توانسته به موفقیت های زیادی در زمینه کاری خود دست پیدا کنید. برند پروفسور در ابتدا بر روی سیستم نمای ساختمان ها کار می کرد ولی با گذشت زمان بر روی سایر حوزه ها نیز شروع به کار نمود. تولید انواع مختلف محصولات ملات خشک توسط برند پروفسور انجام می شود. در واقع این شرکت نقش بسیار زیادی در تولید و عرضه انواع مختلف درای میکس‌ ها دارد که باید هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه بررسی کنید.

امروز این مجموعه در بخش‌ های مختلفی مشغول به فعالیت است که از مهم ترین آن ها می‌توان به فروش سنگ رودخانه ای، واش بتن، موزاییک و مبلمان شهری اشاره کرد که هر کدام از آن‌ ها اهمیت ویژه خود را دارند. در صورتی که شما به هر کدام از محصولات گفته شده نیاز داشته باشید، می توانید که به راحتی خرید آن را در این سایت انجام دهید.

سنگ رودخانه ای

سنگ رودخانه؛ محصولی خاص از برند پروفسور

اگر نگاهی به طراحی محیط های خارجی بیندازید،‌ متوجه خواهید شد که در سال های اخیر اکثر طرح ها شامل قلوه سنگ می شوند که جذابیت بیشتری برای آن ایجاد خواهد کرد. اگر به دنبال ایجاد یک چشم انداز زیبا در ساختمان خود هستید،‌ بدون شک سنگ رودخانه همان چیزی است که شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در حال حاضر فضا هایی همچون باغ و ویلا نیز برای فضا سازی خود از این مورد به صورت ویژه استفاده می کنند.

البته سنگ قلوه خود دارای دو نوع طبیعی و صنعتی است که هر کدام از آن ها در شرایط خاص خود به کار می روند. قلوه سنگ طبیعی در بستر رودخانه ها قرار دارد و بعد از جمع آوری در محیط های مختلف مصرف می شود. در قلوه سنگ های صنعتی شرایط تفاوت زیادی دارد زیرا این سنگ ها با استفاده از دستگاه صنعتی ایجاد می شوند. این دستگاه‌ ها سنگ خام معدنی را طی یک فرایند به سنگ های زاویه گرد تبدیل می کنند که شباهت زیادی به نمونه های طبیعی آن دارد. با توجه به اطلاعات کاملی که به شما داده شد، برند پروفسور تلاش می کند تا هر دو نوع این سنگ ها را به مقدار مناسب تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما هم می توانید به عنوان یک مشتری این قلوه سنگ ها را بررسی کرده و نیاز خود را از این طریق به آسانی برآورده کنید.

سنگ رودخانه ای

واش بتن؛ محصولی نوین از پروفسور

واش بتن سازه ای است که ساختار یکدستی دارد و در آن می توان تعداد زیادی از سنگ دانه های ریز و معدنی را مشاهده کرد. از آنجایی که در این سازه سنگ ها حالت برجسته دارند،‌ به همین علت زیبایی خاصی در واش بتن دیده می شود که هر کسی را به سمت خود جلب می کند. واش بتن ها کاربرد بسیار زیادی دارند و می توان از آن ها در محیط های مختلفی استفاده کرد. بیشترین کاربرد این موارد مربوط به محوطه سازی باغ ها و ویلاها است که به صورت پیوسته از آن استفاده می شود. به کار بردن واش بتن در این فضاها علاوه بر زیبایی کاربردهای دیگری نیز خواهد داشت.

میزان استقامت واش بتن در برابر عوامل محیطی بسیار بالا است و دچار صدمه های متعدد نخواهد شد. مورد دیگری که باید به آن دقت کنید این است که با استفاده از این محصول دیگر مساله سرخوردگی در زمستان ها نیز کمتر به وجود خواهد آمد پس خود را از این لحاظ نگران نکنید. استفاده از واش بتن در محیط های نظیر روف گاردن نیز بسیار مناسب است و شما می توانید از امتیازات ویژه در این مورد استفاده کنید. نکته جالب این است که در محوطه بسیاری از هتل ها هم از این سازه استفاده می شود که اهمیت آن را چند برابر می کند. خوشبختانه برند پروفسور بهترین نوع این محصول را آماده کرده است که شما می توانید آن را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید و از منافع ویژه آن به نفع خود بهره ببرید.

سنگ رودخانه ای

معرفی برترین پروژه‌ های اجرا شده توسط پروفسور

همانطور که تا به حال به آن پرداختیم، پروژه های بسیار زیادی توسط پروفسور اجرا شده است که هر کدام از آن ها دارای اهمیت خاص خود هستند. در واقع پروفسور با ارگان ها و نهادهای مختلفی همکاری می کند و اجرای بخشی از کارهای عمرانی آن ها را بر عهده خواهد گرفت. به غیر از این مورد نباید فراموش کرد که برترین انبوه سازان نیز با این شرکت همکاری نزدیکی دارند. شهرداری منطقه ۱۹ تهران همکاری نزدیکی با پروفسور دارد که واش بتن پارک ولایت توسط این مجموعه تامین شده است.

شهرداری های سایر مناطق تهران نیز به دفعات متعدد از محصولات گروه پروفسور استفاده کرده اند که این موضوع نشان دهنده اعتبار بالای آن است. شهرداری کرج نیز همکاری خوبی با مجموعه پروفسور دارد و بخشی از محوطه سازی آن با کمک این مجموعه و محصولات آن صورت گرفته است. همچنین واش بتن پارکینگ بیمارستان امام حسین نیز از محصولات پروفسور است که در این مکان نصب شده است. به غیر از موارد یاد شده، بخش زیادی از فضاسازی هتل اسپیناس پالاس توسط این تیم حرفه ای صورت گرفته است که این مورد نشان دهنده اعتبار بسیار بالای مجموعه پروفسور است. با توجه به فعالیت های زیادی که پروفسور در زمینه بتن اکسپوز و واش بتن دارد، به شما توصیه می کنیم که حتما از محصولات بی نظیر این مجموعه استفاده کنید.

سخن پایانی

شرکت پروفسور سال های زیادی است که به عنوان تولید کننده سنگ های رودخانه ای فعالیت می کند و بخش عمده ای از نیاز کشور را به این محصول برطرف کرده است. این شرکت با تمام توان خود تلاش می کند تا میزان تولید و عرضه محصولات خود را از نظر کیفی و کمی افزایش دهد. اگر شما هم به چنین محصولاتی نیاز دارید، بهتر است که در اولین فرصت ممکن با این مجموعه تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم به اطلاع شما برسد. اگر به دنبال بهترین قلوه سنگ در ایران برای فضا سازی هستید،‌ بدون شک پروفسور همان چیزی که می خواهید را به شما ارائه خواهد داد. شما می توانید جهت خریداری انواع محصولات با شماره: ۰۹۱۲۳۴۷۱۵۷۴ تماس حاصل فرماید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.