رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جانی دپ از کمک های نیکلاس کیج به خود در راه بازیگر شدن می گوید

جانی دپ ستاره هالیوودی در جلسه دادگاه اخیر خود با امبر هرد، همسر سابقش فاش کرد که نیکلاس کیج او را تشویق کرده که بازیگری را دنبال کند، در حالی که خودش در ابتدا هیچ انگیزه‌ای برای این کار نداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، دپ که این روزها مدام در رفت و آمد در دادگاه افترا علیه همسر سابقش است، در تلاش برای به دست دادن چشم‌اندازی از روابط گذشته خود به دوستی‌اش با نیکلاس کیج اشاره کرد که در آن زمان به او پیشنهاد کرده بود بازیگری را امتحان کند. بر اساس گفته‌های دپ، هنگامی که او با کیج ملاقات کرد در گروه‌های موسیقی مشغول به کار بود و برای گذران زندگی به کارهای عجیب و غریبی می‌پرداخت. نیکلاس کیج ترتیبی داد تا او با نماینده‌اش ملاقات کند تا از دپ تست بازیگری بگیرد؛ اتفاقی که روند زندگی دپ را برای همیشه تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

دپ که ابتدا تلاش کرده بود به عرصه موسیقی وارد شود، بازیگری را در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم کابوس در خیابان الم و پس از آن فیلم جوخه ساخته الیور استون آغاز کرد. این بازیگر بعدا با تیم برتون وارد رابطه کاری شد و در تعدادی از فیلم‌های او نظیر ادوارد دست قیچی، اد وود، اسلیپی هالو و چارلی و کارخانه شکلات سازی نقش آفرینی کرد. اما شاید پرمخاطب‌ترین نقش او را بتوان کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم‌ های دزدان دریایی کارائیب دانست که در هر پنج قسمت آن حضور داشت.

نیکلاس کیج هم تقریبا همزمان با دپ وارد عرصه سینما شد و با همان فیلم های اول خود یعنی دختر دره و اوقات خوش در ریجمونت های به موفقیت رسید. او برای بازی در نقش اول فیلم ترک لاس وگاس در سال ۱۹۹۶ برنده جایزه اسکار شد؛ اتفاقی که او را به سمت سوپراستار شدن سوق داد و منجر به بازی او در چندین فیلم مطرح ازجمله صخره، هواپیمای محکومین، تغییر چهره و سرقت در ۶۰ ثانیه شد. او در ده‌ها فیلم دیگر نیز بازی کرده است و به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.