رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جدیدترین تویوتا GR86 با قیمت پایین معرفی شد

خودروهای زیادی در بازار نیستند که با قیمت مناسب تجربه رانندگی هیجان‌انگیزی را به مالک اعطا کنند؛ اما تویوتا GR86 یکی از معدود خودروهایی است که فرمول پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب را با سه پدال ترکیب کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، خبر خوب اینکه مدل ۲۰۲۲ این خودروی اسپورت هنوز هم قیمت مناسبی داشته و نسبت به نسل پیشین افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است.

برای مدل پایه GR86 2022 باید ۲۷۷۰۰ دلار پرداخت کنید که ۶۴۰ دلار بیشتر از نسل قبل است. البته که قدرت نسل جدید این خودرو افزایش یافته است. همچنین باید به این نکته اشاره داشت که قیمت یاد شده شامل هزینه‌های تحویل ۱۰۲۵ دلاری نیست. در کل اگر بخواهید نسخه پایه GR86 2022 با پیشرانه ۲.۴ لیتری ۲۲۸ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته دستی را سفارش دهید باید ۲۸۷۲۵ دلار را بپردازید.

مدل سطح بالاتر پریمیوم نیز اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. بهای این خودرو از ۳۰۳۰۰ دلار شروع می‌شود که در صورت اضافه شدن هزینه‌های تحویل قیمتش به ۳۱۳۲۵ دلار می‌رسد. صرف‌نظر از تریم انتخابی، گیربکس اتوماتیک قیمت ۱۵۰۰ دلاری دارد اما آیا واقعاً سفارش این گیربکس ضروری است؟ کارشناسان می‌گویند گیربکس ۶ سرعته دستی این خودرو هیجان بسیار زیادی داشته و کمی سریع‌تر از گیربکس اتوماتیک است. تویوتا می‌گوید نسخه دستی GR86 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای دارد.

مدل گیربکس قیمت پایه قیمت نهایی به همراه هزینه‌های تحویل
۲۰۲۲ GR86 Six-speed manual $۲۷,۷۰۰ $۲۸,۷۲۵
۲۰۲۲ GR86 Six-speed automatic $۲۹,۲۰۰ $۳۰,۲۲۵
۲۰۲۲ GR86 Premium Six-speed manual $۳۰,۳۰۰ $۳۱,۳۲۵
۲۰۲۲ GR86 Premium Six-speed automatic $۳۱,۸۰۰ $۳۲,۸۲۵

البته این سخن به معنی نادیده گرفتن گیربکس اتوماتیک به همراه شیفترها نیست. این گیربکس جدیداً بازنگری شده و تعویض‌های تیز و دقیقی دارد. تویوتا GR86 2022 از ماه دسامبر روانه نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.