جدیدترین شرایط فروش محصولات دی‌اس اعلام شد + جدول

تلاطم بازار ارز باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی به طور کلی فروش محصولات خود را متوقف کنند ولی در این بین شرکت‌های معتبر و رسمی واردکننده کماکان به فروش خود ادامه می‌دهند که آرین موتور تابان نماینده رسمی محصولات دی‌اس یکی از این شرکت‌هاست که در جدیدترین بخشنامه خود، شرایط فروش محصولاتش را اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، شرکت آرین موتور تابان در اطلاعیه‌ای خبر از فروش محصولات خود با شرایط متنوع داده است که در این بخشنامه، مشتریان می‌توانند در دو مدل فروش نقدی و مشارکتی اقدام به خرید محصولات این شرکت نمایند.در مدل فروش نقدی مشتریان می‌توانند خودروهای موجود را با قیمت قطعی و با مدل ۲۰۱۸ سفارش دهند. طبق اعلام این شرکت، موعد تحویل خودروها بین ۱۵ تا ۴۵ روز خواهد بود.

در مدل فروش مشارکتی نیز مشتریان می‌توانند با پرداخت بخش اعظمی از مبلغ خودرو در سه مرحله از سود مشارکت ۱۸ درصدی این شرکت بهره‌مند شوند. سود انصراف نیز ۱۵ درصد تعیین شده و موعد تحویل خودروها ۹۰ روز قید شده است.

گفتنی است که در این بخشنامه قیمت DS3 ، مبلغ ۲۱۱ میلیون تومان، قیمت DS5 ، مبلغ ۳۵۳ میلیون تومان و قیمت DS6 ، مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قید شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.