جدیدترین قیمت جک S5 اتوماتیک و لیفان ۸۲۰ اعلام شد

با خروج احتمالی پژو از ایران، شرکت‌های خودروساز داخلی نقش پررنگ‌تری در عرضه خودرو خواهند داشت که در این بین حضور شرکت‌های خودروساز نماینده محصولات چینی از اهمیت فراوانی برخوردار می‌شوند ولی تلاطم بازار ارز روی قیمت محصولات این شرکت‌ها نیز موثر بوده و در جدیدترین بخشنامه‌ای که از سوی کرمان موتور اعلام شده است، قیمت جدید جک S5 اتوماتیک و لیفان ۸۲۰ اعلام شد که افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت دو محصول پرفروش خود یعنی جک S5 اتوماتیک و لیفان ۸۲۰ خبر دادند که با دلیل این افزایش قیمت، تلاطم بازار ارز و عدم تخصیص ارز دولتی به خودروسازان عنوان شده است.

 

در این اطلاعیه قیمت جدید لیفان ۸۲۰ رقم ۱۰۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قید شده است. این خودرو در بخشنامه قبلی ۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود.همچنین طبق این بخشنامه جک S5 اتوماتیک ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این خودرو در بخشنامه قبلی ۱۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت.این بخشنامه طبق اعلام کرمان موتور از ۱۷ خرداد عملیاتی شده و تمام نمایندگان این شرکت موظف به اجرای آن هستند. همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، این دو محصول را با قیمت‌های جدید خریداری نمایند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.