رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جزییاتی از ماجرای خودکشی کودک کارِ ماهشهری

محمد فاضلی کودک کار ۱۲ ساله اهل بندر ماهشهر روز گذشته خود را حلق آویز کرد و جان باخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، خبر خودکشی کودک کار اهل بندرماهشهر در حالی سرتیتر اخبار حوادثی قرار گرفت که گمانه زنی ها در مورد علت خودکشی آغاز شده بود.به همین منظور سراغ مسئولان بندر ماهشهر رفتیم تا اطلاعاتی در مورد انگیزه این کودک کار از اقدام به خودکشی به دست آید.

کودک کار ماهشهری را به بیمارستان رساندند اما دیگر فایده ای نداشت

محمد فاضلی نام کودک کار ۱۲ ساله ای است که روز گذشته خودش را حلق آویز کرد و جان باخت. او توپ جمع کن تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر بود. بعد از فوت دلخراش ودردناک این کودک کار سراغ امیری نسب مسئول روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر رفتیم که از همان دقایق اول بعد از حادثه در کنار خانواده فاضلی بود.

امیری نسب در مورد شب حادثه گفت:«شب قبل فرزند من تشنج کرده بود و او را به بیمارستان حاجیه نرگس بندر ماهشهر برده بودم.خیلی اتفاقی پدر و مادر محمد فاضلی را دیدم که سراسیمه وارد بیمارستان شدند.آنها از اهالی شریف بندرماهشهر هستند که آبرومند زندگی می کنند.من کماکان آنها را می شناسم و وقتی دیدم حال روحی بدی دارند جویای ماجرا شدم و فهمیدم محمد خودش را حلق آویز کرده بوده و وقتی او را در آن حال دیده بودند بلافاصله پسرشان را پایین آورده و به بیمارستان رسانده بودند.» امیری نسب در ادامه گفت:«کادر پزشکی خیلی سریع عملیات شوک و احیا را انجام دادند اما دیگر فایده ای نداشت و محمد به کام مرگ فرو رفته بود.»

انگیزه کودک کار از خودکشی چه بود؟

گمانه زنی ها در مورد علت خودکشی محمد زیاد است. عده ای انگیزه او را از خودکشی فقر عنوان کرده و گفته بودند او نان آور خانواده بوده و مجبور به ترک تحصیل شده بود.

امیری نسب در مورد این اظهار نظرها می گوید: «خانواده محمد فاضلی هنوز هیچ اظهار نظری در مورد انگیزه پسرشان از این اقدام نکرده اند و ظاهرا کودک کار قبل از این حرفی در مورد تصمیمش نزده بود.اما بررسی این پرونده در دستور کار قضائی قرار دارد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.