جزییات ریزش ساختمان متروپل، بزرگترین ساختمان اداری و تجاری آبادان + ویدیو و تصاویر

جزییات ریزش ساختمان متروپل، بزرگترین ساختمان اداری و تجاری آبادان را در این مطلب دنبال کنید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ ظهر روز دوم خرداد اتفاق تلخی در آبادان روی داد. بخشی هایی از ساختمان متروپل، بزرگترین ساختمان اداری و تجاری این شهر فروریخت. آنطور که از اخبار حاکی است تاکنون در این حادثه شانزده نفر جان خود را از دست داده اند و سی و هفت نفر مصدوم شده اند. همچنین احتمال محبوس بودن افرادی در زیر آوار وجود دارد. علت ریزش این ساختمان هنوز مشخص نیست.

حادثه ریزش ساختمان متروپل چه زمانی اتفاق افتاد؟

براساس گزارش ایسنا،  مهدی ولیپور، رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر  درباره این حادثه گفت:‌ این حادثه در ساعت ۱۲:۳۰ دوم خرداد ماه به هلال احمر نیز اطلاع داده شد و گزارش اولیه آن حاکی از ریزش ساختمان تجاری ۱۰ طبقه متروپل در شهرستان آبادان منطقه ته لنجی امیری بود. او همچینین اظهار داشت: تیم واکنش سریع استان و بیش از ۵۰ نیروی امدادی از شهرهای همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده باش هستند. علاوه بر آن یک بالگرد، هفت خودروی نجات و پنج تیم تخصصی جست‌وجو و نجات و سگ‌های زنده یاب برای امدادرسانی به محل اعزام شده‌اند.

تعداد افراد محبوس در زیر آوار چقدر است؟

طبق خبر ایسنا، ولیپور همچنین خبر از احتمال محبوس بودن هشتاد نفر را در زیر آوار را داده است. او در ادامه بیان کرد:  دلیل اینکه ساختمان دوم مجاور هم شرایط ناپایداری دارد و احتمال ریزش وجود دارد، عملیات امدادرسانی به سختی در حال انجام است.

علت ریزش ساختمان متروپل أیادان چه بود؟

هنوز علت حادثه مشخص نیست اما صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در یک گفتگوی تلویزونی اعلام کرد که ظاهرا مسائل لازم فنی و استانداردهای لازم در ساختمان “متروپل” رعایت نشده است و این مساله، عامل ریزش است، البته باید بررسی‌ های دقیق انجام شود و پس از بررسی‌ دقیق شرایط می‌توان نتیجه قطعی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌ احمر گفت: ۳۲ نفر از گرفتارشدگان در زیر آوار نجات یافتند و ۲۷ نفر هم به مراکز درمانی شهرستان آبادان منتقل شدند.عملیات امدادرسانی همچنان و به سختی ادامه دارد. در ادامه تصاویر و ویدیوهایی از حادثه ریزش ساختمان متروپل را مشاهده خواهید کرد.

ویدیویی از تصاویر هوایی از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل

تصویری از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل

ساختمان متروپل

نمایی ساختمان متروپل قبل از ریزش

ساختمان متروپل

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.