رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جشنواره «کن» و «تیک‎‌تاک» همکاری می‌کنند

جشنواره «کن» با پلتفرم دیجیتال «تیک تاک» همکاری می کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبا، شبکه اجتماعی «تیک‎‌تاک» (TikTok) به شریک رسمی جشنواره فیلم کن تبدیل شد. مشارکت جدیدی که نوید ارتباط رویداد فرهنگی کن را به یک میلیارد کاربر پلتفرم دیجیتال «تیک تاک» در سراسر جهان می دهد.

جشنواره کن در حالی که چندین سال پیش سلفی روی فرش قرمز را ممنوع اعلام کرده بود حالا به دنبال جلب نظر مخاطبان جهانی است و قرار است محتوای انحصاری از پشت صحنه جشنواره، صحنه های پر زرق و برق فرش قرمز فستیوال و همینطور مصاحبه با افراد در جشنواره را در اختیار کاربران «تیک تاک» قرار دهد.

طی این همکاری، بخشی با عنوان فیلم کوتاه «تیک تاک» با هشتگ (#TikTokShortFilm) نیز راه اندازی می شود که یک رقابت جهانی برای فیلم های کوتاه عمودی با مدت زمان بین ۳۰ ثانیه تا ۳ دقیقه است.

ریاست هیات داوران اولین دوره #TikTokShortFilm بر عهده کارگردان سرشناسی خواهد بود که نامش متعاقبا اعلام خواهد شد. سه جایزه نیز طی جشنواره در رویدادی با حضور تیری فرمو رییس جشنواره کن به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

اتحاد جشنواره کن و «تیک تاک» ممکن است بعید به نظر می رسید، اما منطقی است زیرا هر دوی آنها تلاش می کنند از سازندگان و خالقان اثر حمایت کنند و توجه بین المللی را به استعدادهای در حال ظهور جلب کنند. «تیک تاک» نیز مانند برند لوکس Kering، یکی از شرکای اصلی رسمی کن است که از جشنواره حمایت مالی خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.