رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حامد زمانی در بیمارستان بستری شد؟

از ساعاتی قبل اخباری مبنی بر بستری شدن حامد زمانی خواننده قطعه ی معروف «مرگ بر آمریکا» منتشر شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی در توییتی نوشت:

«خواننده “مرگ بر آمریکا” ‎حامد زمانی به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد. او که مدت هاست مورد غضب جناح راست تندروی ایران است پس از کشف ‎وافور در وسایل همراهانش در فرودگاه در لیست سیاهِ بایکوت خبرگزاری های راستی است. عکس را مدیر برنامه زمانی فرستاده است.»

با این حال باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یکی از بستگان حامد زمانی نوشت حمله قلبی در کار نبوده و این خواننده به دلیل پاره ای مشکلات به درمانگاه مراجعه کرده بود و خیلی زود هم مرخص شد.

حامد زمانی خود هنوز واکنشی به این خبر نداشته اما تصاویر و مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی از بستری شدن وی حکایت دارد.

زمانی که سال ها در عرصه موسیقی فعالیت داشته اکنون مدتی است فعالیت خود را به طور چشمگیری کاهش داده است.

حامد زمانی متولد ۱۳۶۷ در شهر میمه در استان اصفهان و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

زمانی از سن ۷ سالگی در کلاس‌ های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره ی آواز سنتی را گذراند. اما در ادامه به موسیقی پاپ روی آورد.

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۸۴ درباره ی امام حسین (ع) ساخته شد. فعالیت حامد زمانی در زمینه ی موسیقی طی سال های بعدی با تولید تک‌ آهنگ‌ های مختلف ادامه یافت تا آنکه در سال ۸۸ با ساخت تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» فعالیت او در این حوزه شکل رسمی تری پیدا کرد.

در ۱۳ آبان سال ۹۲ ترانه ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر محمد مهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود. خبر اجرای این ترانه در برخی رسانه های خارجی از جمله واشنگتن پست و آسوشیتد پرس منتشر شد.

زمانی در سال ۹۲ در مراسمی که برای تقدیر از وی در حسینیه ی نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد، از دیدار خود با رهبر انقلاب خبر داد. او گفت در این دیدار گفتگویی با رهبر انقلاب درباره ی قطعه ی «مرگ بر آمریکا» داشت و به خاطر این اثر مورد تشویق و حمایت ایشان قرار گرفت. زمانی همچنین گفت بعد از ساخت قطعه ی «گزینه های روی میز» هم دیداری با رهبر انقلاب به این بهانه داشت.

در مرداد ۹۸ یکی از همراهان حامد زمانی در فرودگاه مهرآباد تهران بازداشت شد. نیروی انتظامی علت بازداشت این شخص را «حمل ادوات ممنوعه» بیان کرد و رسانه‌ ها عنوان کردند منظور از ادوات ممنوعه وافور بوده‌ است. همچنین فیلمی از درگیری حامد زمانی با مأموران فرودگاه در اینترنت دست به دست شد. تلفن همراه زمانی نیز بابت تلاشش برای فیلمبرداری از مأموران فرودگاه ضبط و خود او نیز بازداشت شد. مدیر برنامه‌ های زمانی علت ذکر شده برای بازداشت یعنی حمل وافور را تکذیب کرد اما خبر بازداشت توسط رسانه‌ های رسمی مورد تأیید قرار گرفت. حسن مهری رئیس پلیس وقت فرودگاه‌ های کشور اعلام کرد هیچگونه درگیری میان پلیس و حامد زمانی رخ نداده‌ بود. او همچنین عنوان کرد زمانی اقدام به فیلمبرداری غیرقانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرده بود که باعث ضبط تلفن همراه وی توسط پلیس گردید. اما حامد زمانی در مصاحبه با تی‌ وی پلاس اعلام کرد مأموران با شوکر به او حمله کردند و رفتاری غیرانسانی با او داشتند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.