حضور آدرین برودی در فیلم جدید وس اندرسون

آدریون برودی به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون با بازی بیل موری و تیلدا سوینتن اضافه شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، وس اندرسون که اخیرا با فیلم پربازیگر The French Dispatch (گزارش فرانسوی) در جشنواره کن حضور داشت، به‌زودی فیلم جدید خود را جلوی دوربین خواهد برد. به‌تازگی آدریون برودی به فهرست بازیگران فیلم بعدی وس اندرسون اضافه شده است. برودی در این فیلم با بیل موری و تیلدا سوئینتن هم‌بازی خواهد شد؛ این سه بازیگر در فیلم گزارش فرانسوی نیز با وس اندرسون همکاری کرده‌اند. پروژه جدید وس اندرسون در کشور اسپانیا جلوی دوربین خواهد رفت، اما بنابر اعلام تیلدا سوئینتن درباره این کشور نیست. وس اندرسون علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی اثر جدید خود را نیز برعهده خواهد داشت. وس اندرسون فعلا اطلاعاتی از این فیلم به دست نداده است.

آدرین برودی پیش از این در فیلم‌های گزارش فرانسوی، Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست)، Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز) و The Darjeeling Limited (دارجلینگ محدود) بازی کرده است. به‌این‌ترتیب فیلم جدید و فعلا بدون نام وس اندرسون پنجمین همکاری آدرین برودی با این کارگردان خواهد بود.

آدرین برودی در سال‌های اخیر به نسبت پرکار بوده و در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. این بازیگر قرار است در فصل سوم سریال Succession محصول HBO حضور داشته باشد و نقشی مهم را بازی کند. برودی همچنین در سریال Los Angles Lakers (لس آنجلس لیکرز) نقش‌آفرینی خواهد کرد، این سریال راجع به تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز است و برودی در آن نقش پت رایلی، مربی مشهور بسکتبال را بازی خواهد کرد. دیگر پروژه آدرین برودی در تلویزیون نقش‌آفرینی در سریال ترسناک Chapelwaite است.

از پروژه‌های سینمایی فعلی آدرین برودی می‌توان به حضور در فیلم بیوگرافی مرلین مونرو به‌نام Blonde و بازی در فیلمی رازآلود و فعلا بدون نام با نقش‌آفرینی سم راکول اشاره کرد. آدرین برودی یکی از بازیگران شناخته شده عرصه سینما است، وی سابقه بازی را در فیلم‌هایی نظیر Restaurant (رستوران)، Bread and Roses (نان و گل‌های سرخ)، Midnight in Paris (نیمه‌شب در پاریس) و The Pianist (پیانیست) دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.