خبری تازه در مورد زمان دقیق واریز معوقات و مزایای رتبه‌بندی معلمان امروز ۱۷ خرداد

عضو کمیسیون آموزش مجلس: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی حق و حقوق فرهنگیان در زمینه رتبه بندی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده، افزود: بدهی شش ماهه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ نیز طی مدت یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت و مجلس در زمینه همسان‌سازی حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته موافق هستند و برنامه‌ریزی شده که در برنامه هفتم توسعه پیگیری شود.

وی با اشاره به کم لطفی بیمه آتیه سازان حافظ به فرهنگیان بازنشسته گفت: از طریق وزیر بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوع پیگیری شده و امیدوارم این بیمه در روند خدمات خود تجدیدنظر کند در غیر این صورت موضوع از کانالی دیگر پیگیری می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    جناب منظور لطفا معوقات دوسال قبل رتبه بندی معلمان واضافه کاریهای فرهنگیان بدهید کی دیگه چرا حق معلمان نباید بدهید معلمان گدا که نیستند چرا هیچ ارگانی بجز معلمان حقشان اینجوری پایمال نمیشه و مورد ظلم وبی عدالتی واقع نمی شوند لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.