رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خبری خوش برای طرفداران ناامید سری نوت سامسونگ

طبق شایعات، احتمال دارد نام گلکسی اس ۲۲ پلاس به گلکسی اس ۲۲ پرو و نام گلکسی اس ۲۲ اولترا به گلکسی نوت ۲۲ اولترا تغییر پیدا کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، تاکنون گزارش‌های مختلف نشان داده که آینده‌ی سامسونگ درباره‌ی عرضه‌ی گلکسی نوت در سال جاری مبهم است. اخیرا با انتشار گزارشی متوجه شدیم که گلکسی اس ۲۲ اولترا با درگاه اختصاصی S Pen راهی بازار خواهد شد تا جایگزین واقعی گلکسی نوت باشد؛ اما در گزارشی از Sammobile، فرضیه‌ی دیگری در فاز کاملا جدید مطرح شده است.

افشاگر معروفی با نام کاربری Chunvn8888 در توییتر گفته است سامسونگ این بار کمی وضعیت را تغییر خواهد داد. گلکسی اس ۲۲ همان‌طور که هست باقی خواهد ماند، گلکسی اس ۲۲ پلاس احتمالا به گلکسی اس ۲۲ پرو تغییر نام خواهد داد و در نهایت، گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالا با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا شناخته خواهد شد.

این اطلاعات نیازمند تجزیه‌وتحلیل فراوان است. برای شروع، اگر قرار باشد واقعا گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا عرضه شود؛ چرا در هیچ گزارشی به آن اشاره‌ای نشده بود؟ می‌توان گفت شاید سامسونگ در لحظه‌ی آخر این تصمیم را گرفته باشد که باعث تعجب همه شود یا شاید درک اشتباه مفهوم بین گزارش فاش‌شده و منبع وجود دارد.

از طرفی دیگر، نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا نشان می‌دهد که یک گلکسی نوت ۲۲ معمولی هم وجود خواهد داشت. البته بعید به‌ نظر می‌رسد سامسونگ به‌طور هم‌زمان چهار مدل گوشی هوشمند عرضه کند؛ به‌خصوص در زمان کنونی که بحران شدید کمبود نیمه‌هادی وجود دارد.

این استدلال ممکن است دور از ذهن به نظر برسد؛ اما به دلیل تفاوت جزئی مشخصات گلکسی اس ۲۲ پرو (پلاس) و گلکسی نوت ۲۲ اولترا، شاید سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را در قالب سری گلکسی نوت قرار بدهد.

البته وجود گلکسی نوت ۲۲ اولترا مطابق با گزارشی است که احتمال می‌داد سامسونگ سری گلکسی اس را با گلکسی نوت ادغام و به درگاه اختصاصی S Pen مجهز خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.