رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خبر فوری از استقلال | استعفای ساپینتو از استقلال قطعی شد

علی فتح الله زاده در هفته‌های اخیر هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد سرمربی تیم استقلال انجام نداده است. این یکی از درخواست‌های مهم تماشاگران باشگاه استقلال از علی فتح‌الله‌زاده بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از منیبان، به این خاطر که تیم هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم در جام حذفی. از سویی ریکاردو ساپینتو ثابت کرد، از آن دسته از مربیان خارجی نیست که به باشگاه ضرر وارد کند و با چند ماه پول نگرفتن اردوی تیم را ترک و بعد به فیفا شکایت کند. او ماه‌ها است در برابر مشکلات مالی تیم سکوت اختیار کرده است و از سویی در نیم فصل هم به دلیل عملکرد خوب بازیکنان تیم حاضر نشد، بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کند.

رابطه علی فتح‌الله‌زاده و ریکاردو ساپینتو به نظر می رسد، بر سر عارف غلامی تارتر شده است. باشگاه ۲۰ درصد عارف غلامی را به خاطر استوری انتقاد آمیز علیه مشکلات مالی باشگاه جریمه کرد و ریکاردو ساپینتو هم با انتشار استوری از عارف غلامی حمایت کرد در حالی که تصمیم علیه این بازیکن از سوی مدیر عامل اتخاذ شد و این‌ها نشان می دهد ریکاردو ساپینتو به هیچ وجه راضی به حمایت از مدیر عامل به خاطر تصمیمات اشتباهش نیست. ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد هم به شدت از باشگاه به خاطر عدم تمایل برای رفع مشکلات مالی تیم گله کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.