رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آیا با خرید ملک در آمریکا میتوان اقامت گرفت؟ (قوانین خرید خانه در آمریکا)

همواره خرید ملک یکی از مسیرهای جذاب برای سرمایه گذاری در آمریکا می باشد. املاک از آن نوع سرمایه گذاری هایی می باشد که همواره به سوددهی می رسد.

به گزارش اینتیتر، افراد در سرمایه گذاری در آمریکا هدف های متفاوتی را دنبال می کنند. برخی از افراد تنها به دنبال کسب سود می باشند که در این هنگانم می بایست بهترین مسیر برای سرمایه گذاری انتخاب گردد و قطعا مسیری را می توان بهترین نامید که در کنار حفظ سرمایه اولیه متقاضی، سود مناسبی را به همراه داشته باشد که در این حالت خرید ملک و سرمایه گذاری در بخش املاک یکی از بهترین مسیرهای سرمایه گذاری می باشد. حال در صورتی که متقاضی در کنار کسب سود به دنبال کسب اقامت باشد، می بایست این امر به دقت بررسی شود تا هدف های متقاضی برآورده شود. برای پاسخ به این سوال ایا با خرید ملک در امریکا میتوان اقامت گرفت؟ در ابتدا در مورد افراد واجد و شرایط خرید ملک و مراحل و شرایط آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم.

افراد واجد شرایط خرید ملک در آمریکا

اگر به دنبال خرید ملک در آمریکا هستید و نگران این هستید که ممکن است به عنوان یک ایرانی برای خرید ملک اجازه نداشته باشید، باید بگوییم که طبق اطلاعات موجود در سایت ملک پور تمامی افراد جدا از ملیت خود مجاز هستند که هر ملکی را که دوست داند، خریداری نمایند و تنها شرط خرید ملک در آمریکا حضور قانونی در این کشور می باشد.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در آمریکا

یکی از قدم های مهم در هنگام خرید ملک در آمریکا، فراهم آوری مدارک مورد نیاز می باشد. از مهمترین مدارک لازم برای خرید ملک می توان به سند فروش، سند مادر، قرار دارد خرید و فروش، طرح تصویب ساختمان، نامه تصرف، گواهی تکمیل، گواهی نامه خاتا، نامه تخصص اشاره کرد.

دریافت وام برای خرید مسکن در آمریکا به عنوان یک ایرانی

در صورتی که قصد خرید خانه را دارید و تمامی مبلغ ملک مورد نظر را در حساب خود دارید، روندی بسیار آسان پیش روی خواهید داشت. در صورتی که قصد خرید ملک در آمریکا را دارید ولی هزینه کامل خرید خانه را در حساب خود ندارید، آمریکا این امکان را فراهم نموده است که وام دریافت نمایید. هر میزان و نوع این وام ها به نوع اقامت متقاضی وابسته می باشد.

اقامت آمریکا از طریق خرید ملک

اقامت مستقیم آمریکا از طریق خرید ملک در این کشور وجود ندارد و متقاضیان برای خرید ملک در آمریکا می بایست در ابتدا با نوع دیگری از ویزا نظیر ویزای توریستی آمریکا وارد این کشور شوند و سپس می توانند بدون محدودیت ملک خریداری نمایند

مزایا و معایب خرید

مهاجرت به آمریکا و اقامت در این کشور دارای مزایای بسیاری می باشد از جمله این مزایا می توان به کیفیت بالای زندگی، اقتصادی پویا و قوی، سطح بالای آموزش در این کشور، کیفیت بالای بیمه و خدمات درمانی، تنوع فرهنگی و وجود بستر مناسب جهت ایجاد و راه اندازی مشاغل مختلف، اشاره نمود. به طبع در کنار مزایای بسیاری که دارد، یکسری معایب نیز وجود دارد که برای اطلاع از معایب می توانید این لینک از مقاله مهاجرت به آمریکا را مطالعه کنید: راه های مهاجرت به آمریکا

مراحل خرید ملک در آمریکا

همانطور که در بالا نیز اشاره شد در صورتی که ملک را نقد خریداری نمایید، مراحل خرید ملک سریعتر و آسان تر پیش می رود و در صورتی که وام دریافت میکنید ، این روند برایتان کندتر و پیچیده تر خواهد بود. پس از تامین بودجه اولین کاری که می بایست برای خرید ملک انجام داد، استعلام ملک می باشد که منعی برای خرید ملک وجود نداشته باشد. به طور کلی این مسیر سرمایه گذاری در آمریکا زیاد سودآور نیست و در صورتی که به دنبال مسیرهای پرسود سرمایه گذاری در آمریکا می باشید حتما به این مقاله سرمایه گذاری در آمریکا مراجعه نمایید: اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری

جمع بندی

در پاسخ به سوال ایا با خرید ملک در امریکا میتوان اقامت گرفت؟ می باست گفت خیر، به طور مستقیم نمی توان از این طریق اقامت امریکا را به دست آورد همچنین متقاضیان می بایست در ابتدا وارد آمریکا شوند سپس ملک خریداری نمایند. ذکر این نکته نیز قابل ذکر است که خرید ملک در آمریکا از مسیرهای کم سودتر از دیگر مسیرهای سرمایه گذاری در آمریکا می باشد پس حتما دیگر مسیرهای سرمایه گذاری در آمریکا را امتحان کنید. اطلاعات کامل و به روز را می توانید در سایت زیر مطالعه کنید:

https://malekpourmie.net/

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.