خودروی جدید فورد در حال آزمایش شکار شد + تصویر

هنگامی که خودروی فورد Evos در جریان نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۱ در آپریل امسال رونمایی شد، همه فکر کردند این مدل، پیش نمایش و جایگزین فیوژن در آمریکای شمالی و موندئو در اروپا است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، با این حال، مایک لوین مدیر ارتباطات محصولات فورد خیلی سریع در توئیتر اعلام کرد که Evos فقط برای عرضه در چین است و فعلاً برنامه‌ای برای ارائه آن در جا‌های دیگر وجود ندارد.

اما به نظر می‌رسد که این اظهار نظر دقیق نبود. چون دسته جدیدی از عکس‌های جاسوسی ما را به آلمان برد، جایی که جاسوسان نمونه بدنه فورد را با بدنه تولیدی آن مشاهده کردند. از نظر مشخصات، خودرو بسیار شبیه به Evos است و طراحی جلو از نظر ظاهری با خودرویی که در چین به بازار عرضه شد ، مطابقت دارد. با این وجود، ستون B پشت دارای تفاوت‌هایی در بدنه است که خودروی آزمایشی در مقایسه با Evos شکلی شبیه به سدان را نشان می‌دهد.

خودروی جدید فورد در حال آزمایش شکار شد

نمونه اولیه کمی پایین‌تر از این مدل گفته شده برای بازار چین روی زمین نشسته و اشاره به تغییرات احتمالی سیستم تعلیق در زیر بدنه دارد. همچنین این خودرو کمی کشیده‌تر به نظر می‌رسد ، اگرچه این ممکن است فقط یک توهم بصری باشد.

از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه می‌توان به دستگیره‌ های درب بازکن و آنتن قابل توجه GPS آن در سقف اشاره کرد. یک اگزوز در قسمت عقب به وضوح قابل مشاهده است که نشان می‌دهد این یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی نیست. به احتمال زیاد ، این نمونه اولیه از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین مشترک با Escape / Kuga استفاده می‌ کند، اگرچه این فعلا فقط یک فرض است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.