داستان سریال آخرین پادشاهی چیست؟ + معرفی بازیگران این سریال

سریال آخرین پادشاهی، سریالی ساخته بریتانیا است که به تازگی از شبکه ۴ سیما پخش می شود. در این مطلب به شرح داستان فیلم آخرین پادشاهی و معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ سریال آخرین پادشاهی محصول سال ۲۰۱۵ است. آخرین پادشاهی یک مجموعه بریتانیایی است که در اکتبر سال ۲۰۱۵ از شبکه بی بی س دو انگلیس پخش شد. این سریال به تازگی از شبکه چهار سیما در حال پخش است. در ادامه با شرح داستان سریال آخرین پادشاهی و معرفی بازیگران این سریال همراه ما باشید.

داستان سریال آخرین پادشاهی ( The Last Kingdom ) چیست؟

سریال آخرین پادشاهی در ژانر تخیلی و تاریخی است و براساس مجموع رمان های داستان‌ های ساکسون اثر برنارد کورنول ساخته شده است.

داستان سریال آخرین پادشاهی

این سریال در سال ۸۷۲ میلادی می گذرد و داستان حمله وایکینگ ها به بریتانیا و تسلط آنها بر این سرزمین را روایت می کند. وایکینگ ها در حمله خود همه نقاط بریتانیا را به جز یک نقطه که تحت فرمانروایی پادشاه آلفرد کبیر تصرف کنند.

جنوب غربی بریتانیا تحتتحت فرمانروایی پادشاه آلفرد کبیر یک کشور جداگانه را تشکیل می دهد و در برابر تهاجم بیگانگان به دفاع از خود می پردازد.

سریال آخرین پادشاهی در چه ساعاتی از شبکه ۴ سیما پخش می شود؟

پخش این سریال از دوشنبه ۳۰ آبان در شبکه ۴ سیما آغاز شده است. سریال آخرین پادشاهی در ساعت ۲۴ هر شب از شبکه ۴ سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۸ بازپخش می شود.

داستان سریال آخرین پادشاهی

سریال آخرین پادشاهی چند قسمت است؟

این سریال در پنج فصل ساخته شده است و دارای ۴۶ قسمت است.

داستان سریال آخرین پادشاهی

بازیگران سریال آخرین پادشاهی چه کسانی هستند؟

الکساندر دریمون، دیوید داوسون، توبیاس زانتلمان، امیلی کوکس، آدرین باور، توماس گابریلسون، ژوزسف میلسون، سایمون کونز، هری مک انتایر، چارلی مورفی، ران تمته، برایان ورنر، امی ورن، متیو مک‌فادین، یان هارت و توره لینهارت از بازیگران این سریال هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.