رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

در مجموعه تئاتر شهر چه خبر است؟

چهار اثر نمایشی طی هفته جاری در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می گیرند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، چهار اثر نمایشی مختلف این هفته در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان تماشاگران تئاتر خواهند بود.

نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات و بازی امیربابا شهابی و رومینا مومنی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰ به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

در تالار چهارسو نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

اسماعیل گرجی، آزاده صمدی،علیرضا ثانی فر،علی محمودی،سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح هم ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار قشقایی میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش «تب» روایت گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی ، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی با بازی (به ترتیب حروف الفبا) نازنین زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی ساعت ۱۹ با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

فرزاد امینی درباره این نمایش نوشته است: «آگاممنون شاه یونان دخترش ایفی ژنی را قربانی می‌کند و کلیتمنسترا که مادر است ، دلشکسته اما پر از غضب از شوهرش انتقام میگیرد و آگاممنون را به قتل می رساند، سلسلهٔ خشم و فقدانِ شفقت ادامه می یابد و الهه انتقام این بار چاقو را در کف دستانِ «الکترا» می گذارد تا به انتقامِ قتل آگاممنون، پدرش؛ مادرِ خود را بکشد. تراژدی الکترا تسلسل خون ریختن تا فروپاشیِ کامل یک دودمان است.»

لازم به توضیح است نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی روز چهارم مرداد در تالار سایه و نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی روز جمعه هفتم مرداد در کارگاه نمایش به اجرای خود پایان دادند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.