رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

“دسته دختران” در حال پیشروی در فروش | بلای بی‌عدالتی در اختصاص تعداد سانس‌های سینما

با افزایش تبلیغات دسته دختران شاهد افزایش فروش این فیلم در سینمای کشور هستیم به طوری که میزان فروش آن در حال رسیدن به ۲ میلیارد تومان است. البته تعداد سانس‌های این فیلم نسبت به فیلم‌های صدر جدول بسیار کمتر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی “غریب” به ۱۰ میلیارد تومان نزدیک می‌شود. این فیلم به عنوان دومین فیلم پرفروش سینماهای کشور در سال جدید، با ۹,۷۷۴ سانس و ۲۱۴,۸۲۹ بلیت بیش از ۹ میلیارد تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۷۶۵ میلیون تومان فروخته است.

این درحالی است که فیلم “فسیل” به عنوان فیلم پرفروش سینمای کشور که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان فروش کرده است، ۳۹,۱۴۲ سانس دارد. فسیل تعداد مخاطبین خود را به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسانده است. فسیل در هفته قبل ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. بنابراین در صورتی که میزان سانس‌ها با تساوی و عدالت همراه باشد، شاهد فروش بیشتر فیلم‌های دیگر خواهیم بود.

فیلم “عروس خیابان فرشته” نیز ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی نیا نیز ۸هزار و ۹۳۰ سانس دارد. این فیلم کمدی نیز ۸۸۳ میلیون تومان فروش کرده است.

“سه کام حبس” اما ۷ میلیارد تومان فروخته که به نظر می‌رسد به عنوان فیلم اجتماعی که ۲۰ روز از اکران آن می‌گذرد فروش قابل قبولی داشته است. فیلم “برادران سالور” در هفته قبل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

“جنگ جهانی سوم” فیلم بعدی جدول فروش است که بازی محسن تنابنده در این فیلم و “سه کام حبس” در فروش هردو اثرگذار باید باشد؛ فیلم تازه هومن سیدی ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم که نماینده اسکار سینمای ایران بود که نتوانست در جمع نامزدهای اسکار راه پیدا کند، ۱ میلیارد تومان در ۷ روز گذشته فروش داشته است.

آهنگ دو نفره نیز که همراه با سه کام حبس وارد گود اکران سینمای کشور شده، در مدت زمان ۱۸ روزه اکران خود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرده که به نظر می‌‌رسد قابل قبول است. فروش هفته گذشته این فیلم نیز ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

اما “دسته دختران” که فیلم جدی و دفاع مقدس دیگر سینمای کشور است، به علت کمبود تبلیغات در ابتدای مسیر از فروش کمی برخوردار بود. اما با ورود تیزر تبلیغاتی فیلم به صداوسیما این فیلم نیز در فروش قد کشیده و حالا با ۷۰۰ میلیون تومان فروشی که در هفته قبل داشته است، مرز ۱ میلیارد و نیم را رد کرده و امیدها را برای فروش خوب خود بیشتر کرده است. البته تعداد سانس‌های این فیلم نسبت به فیلم‌های صدر جدول بسیار کمتر است. سایت سمفا تعداد سانس‌های این فیلم را ۲,۴۷۴ نشان می‌دهد اما همانطور که گفته شد تعداد سانس‌های فیلمی مانند فسیل بیش از ۳۹ هزار سانس است.

فروش کلی فیلم‌های جدید در هفته گذشته نیز ۲۵ میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان است.

از میان فیلم‌های سال گذشته نیز “ملاقات خصوصی”، “بخارست” و “لوپتو” به عنوان فیلم‌های برتر سینمای جدول فروش قرار دارند که به ترتیب ۹۶۶ میلیون، ۵۲۶ میلیون و ۱۸۳ میلیون تومان فروش کردند.

جمع فروش فیلم‌های سال گذشته در هفته قبل ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و جمع کلی فروش سینمای کشور نیز بیش از ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.