رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دلایل باخت استقلال مقابل پاختاکور چه بود؟

یک بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید نداشتن یک تیم کامل در مصاف با پاختاکور، یکی از عوامل شکست آبی‌پوشان مقابل حریف ازبکستانی بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، کیانوش رحمتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان مقابل پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های ایرانی باید یاد بگیرند در هر ۳ روز یک بازی کنند. نداشتن یک تیم کامل در این بازی و نبود دفاع چپ و راست تیم و بازیکنانی که شرایط ایده‌آل نداشتند باعث باخت استقلال شد. به نظر من ضعف داوری در صحنه هند پنالتی کاملا مشهود بود و استقلال می‌توانست با دریافت این پنالتی به نتیجه مساوی برسد.

او درباره عملکرد تیم پاختاکور گفت: پاختاکور خیلی خوب بازی کرد و کنترل خوبی روی بازی داشت. این تیم روی حفظ توپ فردی و جمعی عملکرد خیلی خوبی داشت و با تعداد پاس‌هایی که دادند استقلال را عصبی کردند. استقلال تلاش خود را کرد و زحمت خود را کشید اما بازی خوب حریف، کاملا آبی‌پوشان را را تحت تاثیر قرار داد.

رحمتی افزود: ما در شروع بازی عقب نشستیم و تیم حریف بر بازی مسلط بود و توانست بازی را مدیریت کنند. حریف مقداری در خط دفاعی، عملکرد ضعیف‌تری داشت و اگر استقلال انرژی بیش‌تری داشت، می‌توانست به دفاع حریف فشار بیاورد و گل‌های بیش‌تری به ثمر برساند.

وی در پایان گفت: به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم اما ایراداتی باعث شد آبی‌پوشان در این بازی پیروز نشوند. ما در بعضی پست‌ها ناقص هستیم. ما در دفاع چپ و راست بازیکنان جایگزین خوبی نداشتیم و در عوض فرسایشی شدن مسابقات، باعث شد استقلال نتواند به پیروزی برسد. ما در شبی بازی را باختیم که به هیچ عنوان تیم کاملی نداشتیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.