رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ده فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت + جدول فروش

در گزارش فروش این هفته‌ی سینمای ایران از صدرنشینی «بمب؛ یک عاشقانه» در هفته اول و درخشش دیگر تازه‌اکران‌ها خواهیم گفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در این هفته‌ی گیشه‌ی سینمای ایران بالاخره شاهد اکران فیلم‌های تازه‌ای بودیم؛ تازه‌اکران‌هایی که در زمینه فروش موفق ظاهر شدند.

در این هفته فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، ساخته‌ی پیمان معادی در اولین هفته اکرانش با نمایش در ۸۴ سینما به فروش یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان رسید. این فیلم سینمایی که روایتی عاشقانه دارد با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری و حبیب رضایی ساخته شده است.

رتبه دوم این هفته در اختیار تازه‌اکران «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی است. این فیلم سینمایی در این هفته ۹۶ سینما در اختیار داشت و به فروش ۶۹۰ میلیون تومان رسید. فیلم کمدی «کلمبوس» با بازی فرهاد اصلانی، سعید پوررستمی، شبنم مقدمی و هانیه توسلی ساخته شده است و یک فیلم پر بازیگر محسوب می‌شود. هر دو فیلم «کلمبوس» و «بمب؛ یک عاشقانه» شانس تجربه‌ی فروش بالا در اکران را دارند.

بمب یک عاشقانه

رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم سینمایی «پاستاریونی»، ساخته‌ی سهیل موفق است. این فیلم سینمایی در دومین هفته اکرانش ۹۹ سینما داشت و ۳۵۱ میلیون تومان فروخت. فروش کلی این فیلم سینمایی حالا به ۶۵۲ میلیون تومان رسیده است.

رتبه‌ی چهارم این هفته در اختیار فیلم سینمایی «میلیونر میامی»، ساخته‌ی مصطفی احمدی است. این تازه‌ اکران که که حمید فرخ نژاد و طناز طباطبایی را به عنوان بازیگر دارد، در این هفته ۱۱۷ سینما در اختیار داشت و ۳۵۱ میلیون تومان نیز فروخت.

رتبه‌ی پنجم این هفته‌ی سینمای ایران در اختیار «مغزهای کوچک زنگ زده»، ساخته‌ی هومن سیدی است. این فیلم سینمایی که این هفته، به عنوان هفته‌ی یازدهم ۵۸ سینما در اختیار داشت، در این هفته ۲۴۴ میلیون تومان کسب کرد و به فروش کلی ۱۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان رسید.

در ادامه نیز به مرور جدول دَه فیلم پرفروش هفته گذشته خواهیم پرداخت.

ده فیلم پرفروش هفته گذشته

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.