رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دولت برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است

وزیر کشور گفت: دولت حتما برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است که پس از ارزیابی خسارت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، احمد وحیدی ۱۵ مردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سفر به استان‌های سیل‌زده کشور در دستور کار قرار داشت، اظهار کرد: در استان‌هایی مانند یزد، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد حضور پیدا کردیم، اکنون نیز برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان به این استان سفر کردیم.

وزیر کشور افزود: از لحظات اولیه وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری مسئولان زحمات بسیاری در مدیریت بحران کشیدند و موجب شد تا در این استان خسارت جانی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خسارات مالی وارد شده بر اثر وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری باید پس از ارزیابی جمع‌بندی شود، گفت: باید برای جبران خسارات کمک کنیم.

وحیدی توضیح داد: دولت حتما برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است که پس از ارزیابی خسارت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.
گفتنی است؛ احمد وحیدی- وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است، شرکت در جلسه مدیریت بحران استان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر دظر سفر یکروزه به استان خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.