دوگانه انگاری‌های سلامت و معیشت، سلامت و دیانت نادرست است

رییس جمهور گفت: برخی دوگانه انگاری‌ها در جامعه ما مطرح می‌شود مثل سلامت و معیشت، سلامت و دیانت، سلامت و آموزش؛ این دوگانه ها نادرست است. ما فکر نکنیم اگر نوجوانی به مدرسه رود مبتلا می‌شود اما اگر در کوچه بازی کند نه.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: برخی دوگانه انگاری‌ها در جامعه ما مطرح می‌شود مثل سلامت و معیشت، سلامت و دیانت، سلامت و آموزش؛ این دوگانه ها نادرست است. ما فکر نکنیم اگر نوجوانی به مدرسه رود مبتلا می‌شود اما اگر در کوچه بازی کند نه. این ویروس می‌تواند همه‌جا باشد و در عین حال اگر پروتکل‌ها را رعایت کنیم، هیچ‌جا نباشد.

وی افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد آن مشاغلی که کارمند و کارگر زیاد داشتند و مراعات کردند کمتر مبتلا شدند و آنجا که تعداد کارگران و کارمندان کم بوده و مراعات نکردند مبتلا شدند. پس دلیل نیست که کارگر زیاد باشد یا کم. آموزش در خانه باشد یا مدرسه. آنچه مهم است رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رییس جمهور یادآور شد: در ماجرای کنکور هم برخی به من نامه نوشتند که امسال از کنکور بگذرید و با آن کاری نداشته باشید. اما دیدیم که نزدیک به نهصد هزار نفر آمدند ولی کسی مبتلا نشد که از عجایب است.

روحانی تاکید کرد: گفته می‌شد که این بیماری برای بزرگسالان است اما دیدیم که این بیماری سن سرش نمی‌شود و همه را درگیر می‌کند پس باید همه رعایت اصول بهداشتی را داشته باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.