راهنمای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق پذیرایی

خریداران معمولا اطلاعات تخصصی در مورد فرش های ماشینی از قبیل طرح فرش جدید ۱۲۰۰ شانه ندارند و احتمالا ممکن است از دوستان یا آشنایان خود شنیده باشند که مدل های متنوعی از فرش با قیمت مناسب در بازار موجود است که می توانند باتوجه با بودجه و سلیقه خود آنها را خریداری کنند.

به گزارش اینتیتر، اما اگر واقعا قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت و بادوامی را داشته باشید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، انتخاب از بین هزاران مدل مختلف که در فروشگاه های حضوری و اینترنتی وجود دارد می‌تواند یک چالش واقعی باشد.

فرش ۱۲۰۰ شانه

هرچند متنوع بودن مدل های فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه، دست شما را برای یک انتخاب ایده آل باز می گذارد اما از طرف دیگر بسیاری از فروشندگان، با سو استفاده از دانش ضعیف خریداران، معمولا تلاش می ‌کنند تا فرش های بی‌کیفیت و تقلبی را به خریداران بفروشند.

اگر تصمیم گرفتید که یکی از انواع مدل های فرش ماشینی را برای اتاق پذیرایی خود خریداری کنید، خواندن راهنمای به شما کمک می کند که بهترین خرید را داشته باشید.

ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق پذیرایی

در دنیای امروز به منظور بهبود کیفیت و زیبایی فرش ماشینی، تکنولوژی‌های جدید و مدرنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر صنعت فرش ماشینی به سمتی حرکت می کند که جای انواع مختلف فرش دستباف را در خانه ها، آپارتمان‌ها، هتل ها، مساجد و حتی ادارات را گرفته است.

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه که با فناوری جدید بافته می شوند، بسیار زیبا، گرم و جذاب هستند و از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به عایق بودن الیاف آن در برابر حرارت و صدا اشاره کرد.

برای انتخاب بهترین فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق پذیرایی علاوه بر تحقیق درباره تکنولوژی به کار رفته برای بافت آن باید به طراحی و ظاهر فرش ماشینی و ویژگی های مهم دیگری که در ادامه بیان می کنیم، نیز اهمیت بدهید.

ضخامت مناسب برای گرم نگه داشتن منزل

از مهمترین ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق پذیرایی این است که علاوه بر داشتن جذابیت بصری، ضخامت مناسبی داشته باشد. از انجاییکه که فرش می‌تواند عایق سرما باشد و برای گرم نگه داشتن کف منزل مورد استفاده قرار می گیرد، هنگام خرید هر مدل فرشی باید به تراکم بافت و ضخامت فرش نیز توجه کنید.

فرش‌های بدون پرز

فرش ۱۲۰۰ شانه

از دیگر ویژگی های فرش ماشینی که برای اتاق پذیرایی مناسب باشد، عدم پرزدهی الیاف آن است. مطمئنا شما نمی خواهید فرش اتاق پذیرایی به علت پرز دهی، کثیف به نظر برسد یا پرزها به لباس مهمان ها بچسبد و موجب ناراحتی آنها شود.

فرش ماشینی که با الیاف نامناسب بافته شده باشد، هرچقدر هم طرحی زیبا و جذاب داشته باشد می تواند مشکلات متعددی را برای شما ایجاد کند. از این رو، توصیه می کنیم حتما فرش ۱۲۰۰ شانه ای که از الیاف اکریلیک هیت ست بدون پرزدهی و ضد حساسیت بافته شده را برای اتاق پذیرایی خود خریداری کنید.

طرح و مدل فرش ۱۲۰۰ شانه

انتخاب طرح و مدل فرش کاملا به سلیقه شما و نوع دکوراسیون منزلتان بستگی دارد. فرش های ماشینی در انواع مختلف گرد یا مستطیلی و با ابعاد متنوع ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری بافته می شوند و برای بافت آنها نیز طرح های گوناگونی از نقش ترنج کلاسیک گرفته تا وینتیج مدرن، مورد استفاده قرار می گیرد.

چطور بهترین فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه را برای اتاق پذیرایی بخریم؟

مهمترین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن دقت کنید، برچسب کارخانه یا علامت مخصوصی است که معمولا پشت هر فرش چسبانده می شود.

اکثر فرش‌های ماشینی که تولید می شوند دارای برچسب‌ها و نوارهای مخصوصی هستند که در پشت فرش قرار دارد. این برچسب شامل اطلاعاتی از قبیل موارد زیر است:

  • تولیدکننده،
  • شماره سریال فرش،
  • شانه
  • ابعاد

البته توجه داشته باشید که همیشه نباید به آن چه روی برچسب ‌ها نوشته شده است اعتماد کنید زیرا افراد سودجو می‌توانند به راحتی این برچسب‌ها را جعل کنند.

مخصوصا قسمتی که در مورد شرح ترکیب محصول نوشته شده است را تغییر می دهند، زیرا که می‌توانند مواد مصنوعی ارزان‌قیمت را به‌جای مواد طبیعی باکیفیت بالا به مشتریان بفروشند.

برای اطمینان از خرید فرش ۱۲۰۰ شانه باکیفیت برای اتاق پذیرایی توصیه میکنیم از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت بالای محصولاتی که سفارش می دهید، مطمئن باشید.

مزایای خرید آنلاین فرش ۱۲۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه

خوشبختانه در سال های اخیر، اکثر تولید کنندگان معتبر فرش ماشینی، تمامی محصولات خود را در سایت اینترنتی عرضه کرده اند و امکان خرید آنلاین و مستقیم از آنها وجود دارد.

زمانی که قصد خرید فرش کاشان را دارید باید تحقیقات لازم را در مورد فروشگاه های معتبر فروش این محصول انجام دهید و سپس اقدام به خرید از یک فروشگاه معتبر کنید تا افراد سودجو فرشهای تقلبی را به شما نفروشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.