معرفی کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

اگر خواننده ژانرهای جنایی و معمایی هستید و به دنبال فرضیه سازی درباره جنایات می گردید، پیشنهاد می کنیم با معرفی کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب همراه باشید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ چند صفحه ای از کتاب نمی گذرد که احتمالا ذهن داستان سازتان به سمت شکل دادن شخصیت ها و ارتباطاتی که می توانند با قتل رخ داده داشته باشند، پرواز می کند.

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب کتابی است که طرفداران ژانر جنایی را عاشق و دیوانه خود می کند و تا صفحات آخرش نفس ها را در سینه حبس نگه می دارد تا قاتل اصلی را پیدا کند. این کتاب راز و رمزهای بسیاری را در جریان کشف یک قتل در درون خود جای داده که با اکتشاف هر کدام ممکن است هزاران سوال در ذهنتان به وجود بیاید. البته که در پایان کتاب هم همه رازها بر ملا نمی شوند و گویی نویسنده با زیرکی مقدمات داستانی کتاب دومش را فراهم می کند.

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب درباره پیپا فیتز آموبی، یک دختر دبیرستانی کنکجاو و درس خوان است که دست به انتخاب پروژه ای خطرناک برای مدرسه زده است. پروژه ای که به دنبال حل پرونده قتل آندریا بل، دختری که پنج سال پیش ناپدید شد و اثری از جنازه اش پیدا نشد، است. البته پیپا باهوش است و برای اینکه خود را به دردسر مدرسه نیندازد، نام متفاوتی را برای پروژه اش انتخاب کرده و به استاد راهنمایش گفته که میخواهد تاثیر رسانه را در پوشش خبر ناپدید شدن آندریا بررسی کند.

همانطور که از خلاصه کلی از کتاب بر می آید، متوجه میشویم که با داستان پیچیده ای سرو کار داریم و قرار است غافلگیری های بسیاری را تجربه کنیم.

کتاب راهنمای کشف از یک دختر خوب نوشته هالی جکسون است و به عنوان یکی از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز شناخته می شود. این کتاب را می توانید از نشر نون تهیه کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.