رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

راهکار عجیب مرد هندی برای نابودی کرونا!

راهکار عجیب مرد هندی برای نابودی کرونا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که دانشمندان در سراسر جهان بیش از یک سال است در تلاش برای مهار کرونا هستند، اما یک عددشناس هندی بر این باور است که با ایجاد غلط املایی در واژه کرونا می‌توان این بیماری همه گیر را درمان کرد! «اس وی آناند رائو»، یک متخصص گوش و حلق و بینی و علاقمند به اعداد اهل منطقه «آنانتهاپورام» واقع در ایالت آندرا پرادش می‌گوید با تلفظ اشتباه «کووید» و «کرونا» نه تنها می‌توان این بیماری را در هند بلکه در سراسر جهان درمان کرد.

ظاهرا اعداد مربوط به حروف در املای فعلی این واژه ها، اعداد خطرناکی هستند که منجر به زانو درآمدن جهان شده است. بنا به گفته این پزشک اگر ما بتوانیم آن عدد وحشتناک را به سادگی با افزودن برخی حروف به چیزی سودمند تغییر دهیم، همه چیز خوب خواهد شد.

آناند در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند گفت: «نام فعلی کرونا، اعاد خطرناکی را شامل می‌شود که که ویرتنی غیرقابل تصوری را برای کل جهان ایجاد کرده است. اگر هجی را با قدرت الهی جایگزین کنیم، هاله‌ای ایجاد می‌شود که منجر به از بین رفتن کرونا خواهد شد. با تغییر هجی Covid-۱۹ به Covviyd-۱۹ می‌توان به این مزایا دست یافت.

به همین منظور او بنر‌هایی را ساخته است که به مردم محلی استفاده از واژه‌های جایگزین را پیشنهاد می‌کند. اما راه حل این مرد هندوستانی با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این رزو‌ها می‌توانید کمدی را در هر کجا پیدا کنید.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.