رتبه‌بندی معلمان در کدام مرحله قرار دارد؟

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تا به حال کارهای رتبه‌بندی ۷۳۰ هزار نفر از معلمان انجام شده به جز ۲۰ هزار نفری که بارگذاری دقیق مدارک خود را انجام نداده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اعتماد آنلاین، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری مشکل معلمانی که شامل رتبه‌بندی نشده بودند نیز گفت: تا به حال کارهای رتبه‌بندی ۷۳۰ هزار نفر انجام شده است. رتبه آموزشیار_معلم را برای همه زده‌ایم به جز ۲۰ هزار نفری که بارگذاری دقیق مدارک خود را انجام نداده‌اند که آن‌ها نیز این کار را انجام می‌دهند. همچنین از این هفته کار اعطای رتبه‌های واقعی افراد را هم شروع می‌کنیم ضمن اینکه باید توجه داشت که عدد افرادی که باید کارهایشان را انجام دهیم کم نیست، ما را با وزارت علوم مقایسه نکنید.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر ادامه داد: اگر افراد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد را جمع کنید همه آن‌ها ۹۰ هزار نفر هم نمی‌شوند ولی آموزش و پرورش فقط ۱۳۵ هزار بازنشسته دارد که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند. بنابراین این عدد افرادی که باید کار رتبه‌بندی آن‌ها را انجام دهیم واقعا بزرگ است و شاید تا یک میلیون نفر هم برسد. ما آرام آرام رتبه‌بندی را پیش می‌بریم و در این مسیر ممکن است عده‌ای اعتراض داشته باشند، حق هم دارند. شاید در یک امر مرتبط با چند صد هزار نفر تا یک میلیون اشتباهاتی هم توسط همکاران ارزیاب حرفه‌ای و… رخ دهد، اما حتما حق همه افراد محفوظ است و در سامانه جای اعتراض گذاشته‌ایم و قطعا به هر اعتراضی رسیدگی می‌شود تا حق هیچکس تضییع نشود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.