رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ردیاب گلکسی اسمارت تگ سامسونگ احتمالا به زودی معرفی می‌شود

سامسونگ همزمان با معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ از قابلیت «SmartThings Find» رونمایی کرد. حالا مشخص شده این کمپانی کره‌ای در حال کار روی یک ردیاب شبیه به «تایل» به نام «گلکسی اسمارت تگ» است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این محصول جدید با نام گلکسی اسمارت تگ و شماره مدل EI-T5300 در کشور اندونزی تاییدیه دریافت کرده است. با توجه به نام این دستگاه، این احتمال وجود دارد که سامسونگ در حال کار روی یک ردیاب باشد.

این اولین باری نیست که این برند کره‌ای روی چنین محصولی کار می‌کند. سامسونگ نزدیک به دو سال پیش از یک ردیاب LTE از برند SmartThings رونمایی کرد. این کمپانی به احتمال زیاد قابلیت SmartThings Find را درون ردیاب جدید خود قرار می‌دهد.

به طور معمول ردیاب‌های هوشمند با ارتباط بلوتوث از راه می‌رسند، با این حال شاید سامسونگ راه‌های ارتباطی بیشتری مانند باند فوق وسیع (UWB) هم برای محصول آینده خود درنظر بگیرد. از آنجایی که در سال ۲۰۱۸ این کمپانی یک ردیاب با LTE و GPS معرفی کرد، احتمالا این قابلیت‌ها در ردیاب جدید آن نیز استفاده می‌شوند.

ردیاب‌های تایل محبوبیت بالایی در بازار دارند و همین موضوع باعث شده که نه تنها سامسونگ، بلکه اپل نیز به دنبال ورود به این بخش باشد. از مدت‌ها قبل شاهد انتشار شایعات و گزارش‌هایی درباره ردیاب اپل بوده‌ایم.

ردیاب اپل که احتمالا نام «ایرتگ» را یدک می‌کشد، از بلوتوث بهره می‌برد و عملکردی مشابه با تایل دارد. در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از این محصول در سال جاری میلادی بودند، اپل در مراسم‌های رونمایی از اپل واچ سری ۶، آیفون ۱۲ و مک‌های مجهز به چیپ M1، ایرتگ را معرفی نکرد.

این احتمال وجود دارد که اپل سال آینده میلادی ایرتگ را معرفی کند و همچنین شاهد رونمایی از گلکسی اسمارت تگ همراه با گوشی‌های سری گلکسی S21 باشیم. با معرفی این محصولات، بازار ردیاب‌های بلوتوثی داغ‌تر از همیشه خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.