رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رشد اقتصادی فصلی به ۵ درصد رسیده است

سخنگوی دولت اعلام کرد: در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی کشور صفر بود ،اما رشد اقتصادی فصلی به ۴/۵یا ۵ درصد رسیده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،‌ علی بهادری جهرمی صبح امروز (شنبه) در حاشیه همایش مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری های سراسر کشور، اظهار کرد: این جلسه برای هماهنگی و هم افزایی در حوزه اطلاع رسانی و تعامل دو سویه دولت با رسانه ها و دولت با مردم در سطح استان ها برگزار شد و امروز نیز دومین جلسه با حضور مدیران روابط عمومی استان ها برگزار شد.

وی ادامه داد: مدیران کل روابط عمومی استانداری ها محور را اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی هم هستند و از این جهت این جلسه اهمیت دارد. مدیران کل روابط عمومی استانداری ها نکات مدنظر خود از جمله لزوم استفاده از رسانه‌های محلی مخصوصا در بیان دستاوردهای دولت را بیان کردند.

بهادری جهرمی با اشاره به لزوم انتشار دستاوردهای دولت طی یکسال گذشته، افزود: دولت دستاوردهای خوبی در حوزه های مختلف مثل تجارت خارجی ، دیپلماسی همسایگی، مهار بیماری کرونا و غیره داشته که لازم است با همکاری رسانه های دولتی و خصوصی، شیرینی این دستاوردها به مردم داده اطلاع داده شود. در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی کشور صفر بود، اما اکنون رشد اقتصادی فصلی به ۴/۵ یا۵ درصد رسیده است. اگر ماهواره پرتاب می‌کنیم، کشتی می‌سازیم یا دستاوردهای علمی داریم، لازم است شیرینی آن توسط مردم چشیده شود. تلخی برخی از مشکلات باعث از بین رفتن شیرینی دستاوردها نشود. پا به پای اینکه دنبال حل مشکلات مردم هستیم، باید شیرینی دستاوردها هم توسط مردم چشیده شود و مانع رسیدن خبرهای خوب به مردم نشویم.

بهادری جهرمی گفت: در کنار پیگیری حل مشکلات، باید یک مسابقه خوب برای انتشار خبرهای خوب داشته باشیم تا دستاوردهای خوب خودمان را ببینیم‌.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها محور تجمیع فعالیت های دولت هستند. رسانه های محلی انتقال دهنده دستاوردهای دولت باشند و هم منتقل کننده خواست و درخواست‌های استان ها به ما باشند.

سخنگوی دولت در پایان تصریح کرد: هماهنگی خوبی برای انعکاس نتایج سفرهای استانی انجام شد. این دولت رکورد شکنی کرد و طی یکسال روی کار آمدنش و در یکی دو هفته آینده به کل استان‌های کشور سفر می‌کند. نهضت تبیین دستاوردهای سفرهای استانی دولت و پیگیری شدن اجرایی شدن مصوبات از امروز جدی تر شروع شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.