رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رقابت دقیقه ای تولید خودرو بین بزرگترین شرکت ها

فولکس واگن و تویوتا به ترتیب رکورد دار بیشترین تعداد خودروی تولیدی در بازار جهانی هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، امروزه صنعت خودرو به یک تجارت چند ملیتی عظیم و چند میلیارد دلاری تبدیل شده است، که سالانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون اتومبیل جدید تولید می‌کند. درک این مقیاس چالش برانگیز است. سهم چین از این تولید در هر دقیقه ۴۸.۹ اتومبیل و بیشتر از سه کشور ایالات متحده، آلمان و مکزیک که به طور مشترک ۴۷.۷ خودرو تولید می‌کنند، است. تجزیه صنعت خودرو به آنچه در یک دقیقه اتفاق می‌افتد یک روش عالی برای تجسم اندازه تولید در صنعت خودرو سازی است.

در بین کمپانی ها، فولکس واگن و تویوتا رکورد دار بیشترین تعداد خودروی تولیدی، به ترتیب ۱۹.۹ و ۱۹.۸ ماشین در دقیقه هستند. هیوندای با ۱۳.۷ وسیله نقلیه تولید شده در دقیقه و بقیه ۱۰ خودروساز بزرگ عبارتند از:

جنرال موتورز ۱۳.۰
فورد ۱۲.۲
نیسان ۱۱.۰
هوندا ۱۰.۰
فیات کرایسلر ۸.۸
رنو ۷.۹
نیسان ۶.۹

از جهت در آمد زایی، فولکس واگن و تویوتا برتری قابل توجهی دارند که هر دو به ترتیب ۵۲۳،۵۹۲ دلار و ۵۵۳،۶۷۶ دلار در دقیقه می‌باشند. با این حال، هیوندای که سومین تولید کننده بزرگ است، حتی در ۱۰ درآمد برتر قرار نمی‌گیرد. دایملر با درآمد ۳۵۹ هزار و ۹۷۰ دلار در دقیقه، سوم است و پس از آن فورد با ۲۸۵ هزار و ۱۹۸ دلار و هوندا با ۲۷۰ هزار و ۳۵ دلار قرار دارد.

اتومبیل برای میلیون ها انسان در سراسر جهان یک ضرورت حیاتی است، اما نمی توان از چیزی بسیار آشنا غافل شد. بله، علاقه مندان به خودرو، درگیر فرهنگ اتومبیل هستند، اما عموم مردم چنین نیستند و به جایگاه آن در صنعت توجه می‌کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.