رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

روایت علی نصیریان از همکاری با سعدی سینمای ایران

علی نصیریان درباره علت محبوبیت علی حاتمی و چگونگی شکل گیری همکاری با این کارگردان، توضیحاتی داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز سالروز وفات علی حاتمی کارگردان مطرح سینمای ایران است، به او سعدی سینما می‌گویند؛ فیلمسازی که در همان تعداد آثاری که ساخت برای همیشه خود را ماندگار کرد و توانست محبوبیت همیشگی به دست آورد.

علی حاتمی با بازیگران مطرحی که بیشتر آن‌ها مانند خودش ماندگار شدند کار کرد یکی از این چهره‌ها علی نصیریان است که با او گفتگویی کوتاه انجام دادیم.

علی نصیریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره علی حاتمی و اینکه چرا این کارگردان پس از سال‌ها که از فوتش می‌گذرد هنوز محبوب است و حتی مورد توجه نسل جدیدی که او را ندیدند، ولی آثارش را مشاهده می‌کنند قرار می‌گیرد، گفت: هر کارگردانی یک سبک و روش خاصی دارد، حاتمی با همه دوست بود و کارهایش را به دوستی، رفاقت و احترام انجام می‌داد و این موضوع همیشه در آثارش هم نمود پیدا می‌کرد.

وی افزود: حاتمی انسان بسیار شریف و ملایم بود و کم عصبانی می‌شد و بیشتر برای پیشبرد کارهایش دوستانه رفتار می‌کرد.

این بازیگر با اشاره به دلیل شکل گیری همکاری با علی حاتمی بیان کرد: از نظر دوره کاری هم نسل و هم دوره بودیم و از آنجایی که کار تئاتر و نمایشنامه نویسی هم می‌کرد آشنایی داشتیم و همدیگر را می‌دیدیم این آشنایی‌ها ادامه داشت تا اینکه سراغ سینما و تلویزیون رفت و در آنجا نیز توانستیم با هم همکاری کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.