روحانی : من آماده‌ام تا ۴ سال دیگر بایستم

حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز دوشنبه در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: من می‌خواهم به شما بگویم اگر به شما وعده دادم بزرگ‌ترین طرح عمرانی و آبی را در کرمانشاه اجرا می‌کنم، به وعده خود عمل کردم.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر ، رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: ۱۱ هزار میلیارد برای این طرح آب رسانی (طرح گرمسیری انتقال آب) در این دولت هزینه شده، در حالی که در گذشته فقط ۶ هزار میلیارد هزینه شد. وی با بیان اینکه راه آهن طی خرداد ماه به کرمانشاه می‌رسد، گفت: منوریل و منطقه آزاد هم در دولت دوازدهم در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام روحانی در ادامه خطاب به منتقدانش گفت: چرا حرف‌هایی را که در جلسه خصوصی می‌زنید نمی گویید؟ مگر شما نمی‌گویید جوان‌ها برای ما تهدیدند نه فرصت؟ این‌ها نگران پیشرفت ایران هستند. این‌ها نگرانند که تحریم و حصر ایران بشکند، روحانی ۴ سال در مقابل شما ایستاد و آماده است ۴ سال دیگر بایستد.

وی بیان کرد: اینها ادعا می‌کنند با خانواده شهدا و ایثارگران هستند. من سوال می‌کنم آیا مطالبات آنها را دادید؟ این دولت یازدهم بود این مطالبات را داد. ما با سلاح مخالف نیستیم. ما با آن‌ها مخالفیم که با این سلاح‌ها می‌خواهند دل همسایگانمان را بلرزانند.

حجت الاسلام روحانی افزود: ما با هر بد اخلاقی مخالفیم. دوران خشونت طلب‌ها پایان یافته است. شما می‌خواهید آزادی را از مردم بگیریم و مردم در مقابل شما می‌ایستند.

وی بیان کرد: بدانید که ما در روزهای سرنوشت برای آینده کشور هستیم. ما حامی محرومان هستیم. آنها که مدعی حمایت از محرومان هستند گندم را چقدر از کشاورز می‌خریدند؟ امروز بعضی نگرانند که ما کیلویی ۱۳۰۰ تومان پول گندم به کشاورز می‌دهیم.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: امروز در تجارت باز شده است. شما می‌خواهید مردم را در انزوا قرار دهید. می‌گویند ما می‌خواهیم با فساد مقابله کنیم. ما که ۴ سال است هستیم. شما که ۳۸ سال وظیفه نظارت داشتید آیا مقابل فساد ایستادید؟ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون پول مردم کجا رفته است؟

وی اظهار کرد: چرا به ملت ایران گزارش نمی‌دهید که اموال مردم را چه کسانی غارت کردند؟ در سال ۸۶ و ۸۷ فرصت ۱۰ ماهه بود که ۲ میلیارد دلار پول ایران را بگیرید از آمریکا. چرا نگرفتید؟ شما می‌گویید با حقوق‌های نجومی چه کردید؟ ما این پول‌ها را گرفتیم.

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: شما اقلیتی هستید که می‌خواهید با بلندگو اکثریت را منزوی کنید شما چکاره هستید که با پول بیت المال سایت و خبرگزاری می‌زنید؟ روحانی سال آینده این تریبون‌ها را از شما خواهد گرفت.

وی افزود: بهشتی قانون اساسی را نوشت آیا شما حاضرید اجرا کنید این قانون را؟ یکی آمد فقط نامه بازرسی درباره املاک نجومی را منتشر کرد. چرا او را گرفتید؟ ما حقوق‌های نجومی را گرفتیم و پس دادیم. شما چرا املاک نجومی را پس نمی‌گیرید؟

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: ما ۲۹ اردیبهشت را مبارزه راستین با فساد می‌خواهیم. باید شیعه و سنی و اهل حق حقوق مساوی داشته باشند. دولت دوازدهم صد در صدی خواهد بود. می‌گویید یارانه می‌دهیم.. از کجا می‌آورید؟ از پول معلم‌ها و کشاورزها کم می‌کنید؟

وی افزود: شما می خواهید اقلیتها را به انزوا بکشانید و ما این اجازه را به شما نمی‌دهیم. انتخابات دوازدهم پیش روی ماست و ما تنها پای صندوق نمی رویم هر نفر ۱۱ نفر را پای صندوق می‌بریم، ما می‌خواهیم در این کشور گردشگران به ایران بیایند. شما به هر بهانه‌ای می‌خواهید ارتباط ما را قطع کنید؟ این سرزمین برای همه مردم جهان است.

حجت الاسلام روحانی گفت: ما می خواهیم در این سرزمین اشتغال بهوجود بیاید. ما بعد از ۶۰ سال صادرات غیر نفتی، گردشگری و اقتصاد مقاومتی ایران را آباد خواهیم کرد. مردم می‌خواهند ممنوعیت‌ها را بردارند. شما با چه مجوزی تصاویر بزرگان را محدود کردید؟ گفتید شورای امنیت کرده… من می‌گویم بگویید کدام ماده قانونی؟ به صراحت می‌گویم دروغ است دروغ است.

وی افزود: مردم ۲۹ اردیبهشت بیایید و نگذارید افراطی‌ها بر کشور حاکم شوند.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.