رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

روزهای حساسی برای مجلس و دولت در پیش رو داریم

رییس مجلس شورای اسلامی در آغار نشست علنی امروز با اشاره به جلسه رای اعتماد وزیران گفت: روزهای حساسی برای مجلس و دولت در پیش رو داریم و بیش از ۲۷۰ جلسه بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی در مجلس برگزار شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، «محمد باقر قالیباف» در آغاز نشست جلسه علنی امروز با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ضمن تشکر از همه ذاکرین و خادمین هیئت‌ها از حضور رییس جمهور ،معاون اول و همه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم تشکر کرد و گفت: روزهای آینده روزهای مهم و حساسی برای مجلس و دولت است. هفته گذشته بر اساس آیین‌نامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس شرکت کردند و برنامه‌ریزی از قبل تنظیم شده بود با شکل‌گیری یک سامانه و برای برای اولین بار این فرصت فراهم شد که یکایک وزرای پیشنهادی در تمام کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرا صحبت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون ها به صورت فشرده برگزار شد و شناخت خوبی هم نمایندگان از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و هم وزرای پیشنهادی شناخت خوبی نسبت به مجلس و نگاه‌ها و انتظارات در حوزه‌های تخصصی برقرار شد که این از کارهای ماندنی است که اولین بار در مجلس یازدهم تجربه شد و در آینده هم اینگونه خواهد بود.

قالیباف افزود: این دیدارها باعث شد که حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر در نشست‌های تخصصی چهره به چهره این فرصت فراهم شود که مردم ، نمایندگان و وزرای پیشنهادی و رئیس‌جمهور نظراتشان گفت و شنود شود و به یک نتیجه نهایی برسیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.