رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی از اولین پلتفرم تخصصی مد و فشن در نمایشگاه مد و لباس تهران ۱۴۰۱

نمایشگاه مد ولباس تهران ۱۴۰۱ از تاریخ ۲۹مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی علی رغم عدم برقراری اینترنت و شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی گسترده برگزار شد.

به گزارش اینتیتر، در این نمایشگاه تولید کنندگان مد و پوشاک کشور برای معرفی محصولات خود حضور یافتند. مخاطبین این نمایشگاه افراد فعال در حوزه لباس و پوشاک از جمله تولید کنندگان و طراحان لباس و سایر مشاغل مرتبط بااین حوزه بودند. یکی از نکات متمایز این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل رو نمایی از اولین پلتفرم تخصصی مد و فشن در دهمین نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک بود. این پلتفرم در حضور مدیر عامل محترم مجموعه برنس مد جناب اقای حمید رضا شیرازیها که در سال های اخیر با پشتوانه سالها تولید پوشاک با کیفیت زنامه توانستند در این حوزه نه تنها در بین اهالی صنعت بلکه با معرفی در صدا و سیما توانمندی های خود را بیشتر از قبل معرفی کرده است رونمایی شد.

مد و فشن

در این میان تخصصی بودن و تنوع محصولات در پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد مورد توجه وزیر محترم صمت جناب آقای دکتر فاطمی امین و هیات همراه قرار گرفت. در این نمایشگاه با توجه به عملکرد پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد مدیران برندها و تولیدکنندگان این صنعت در نشستهای متفاوت اعلام همکاری و علاقه مندی به حضور و بهره مندی از امکانات این پلتفرم را اعلام کردند.

مد و فشن

برنس مد از سال ۱۳۹۷به صورت تخصصی در حوزه طراحی، تولید و عرضه پوشاک زنانه(شلوار، بلوز، دامن، شومیز و کت و شلوار ……) و محصولات مرتبط با آن با امکان خرید حضوری و آنلاین فعالیت میکند. ضمن اینکه ماموریت برنس، طراحی، تولید و عرضه پوشاک زنانه با کیفیت به صورت خرده فروشی و عمده فروشی است به رونمایی از پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد در تکمیل سبد خرید مشتریان خود کمک شایانی میکند .همچنین برنس مد در حوزه بین الملل توانسته در کشور های امارات، ترکیه و اتریش فعالیت مستقیم داشته و دسترسی سایر تولید کنندگان را به بازار های بین المللی آسان کند

پلتفرم تخصصی مد و فشن

این پلتفرم میتواند در راستای معرفی مستقیم محصولات تولید کنندگان این عرضه بستری مناسب جهت فروش محصولات باشد چرا که یکی از بارزترین نیاز های خاص این صنعت وجود پلتفرم تخصصی است و هر بستری برای فروش لباس و پوشاک مناسب نیست. در سال های قبل فروشگاه های اینترنتی بسیاری به این حوزه ورود کردند و موفقیت چندانی نداشتند چرا که نیاز ها و ذائقه متفاوت این صنعت نسبت به صنایع دیگر بسیار متفاوت است. برای اینکه شما این تفاوت را متوجه شوید میتوان این مثال را بیان کرد که خرید یک گوشی موبایل در تمام پلتفرم ها دارای مشخصات یکسانی است اما شما یک شلوار زنانه را نمیتوانید باهم مقایسه کنید و عملا این مقایسه در لباس بی معنی است. همین تفاوت باعث شده فرصت ها و چالش های بسیاری در این حوزه وجود داشته باشد. معیار ها و پارامتر های مشخص در این پلتفرم سبب شده که بر اساس نیاز مخاطب لباس ها در پلتفرم اضافه شود و این باعث میشود از هزینه های زیاد انبارداری و راکد شدن محصولات جلوگیری شود. همچنین رویکرد این پلتفرم به بازار های بین المللی سبب شده در سال های آتی مخاطبین کشور های حوزه خلیج فارس و سایر علاقمندان لباس ایرانی بتوانند با خیالی آسوده از این پلتفرم انتخابی مناسب داشته باشند.

مد و فشن

کیفیت متناسب با قیمت، به روز بودن خدمات، رفتار مناسب برند و خدمات پس از فروش خوب با مزیت در دسترس بودن و بدون نیاز به فیلتر شکن می تواند یک خرید امن و بدون ریسک را تضمین کند. لباس های برنس نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارند و در واقع ارزش این محصولات از قیمت پرداختی بالاتر است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.