رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی از جدیدترین خودرو مرسدس با طراحی پیشرفته

طراحی مرسدس بنز SL جدید ، الهام گرفته از ۳۰۰ SL اصلی با پیشرانه‌های پیشرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آنطور که مرسدس بنز اعلام کرده، قرار است در سال ۲۰۲۱ از نسل جدیدی از خودرو SL رونمایی کند. همانطور که از نام تجاری این خودرو مشخص است، قرار است طراحی جدید، فناوری‌های جدید و پیشرانه‌های جدیدی را در این خودرو ببینیم. رودستر خودرویی در حال توسعه است و اکنون تنها عکس‌های جاسوسی از آن منتشر شده است و نشان میدهد این خودرو پیشرفت های خوبی خواهد داشت.

نمونه های آخر مرسدس، آنطور که باید چشمگیر نبود، به همین دلیل انبوهی از کانورتیبل‌های بزرگ دو درب و چهار صندلی را منسوخ کرد، اما اکنون مرسدس برای ایجاد تغییرات، در حال کار بر روی یک خودرو کاملا جدید از کلاس SL است که در سال ۲۰۲۱ به عنوان مدل ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

کلاس جدید SL از پلتفرم خودروی اسپرت مرسدس AMG GT برخوردار است، بنابراین می توان گفت عملکرد و هندلینگ این خودرو جدید نسبت به مدل ۲۰۱۸ بسیار بهتر خواهد بود. جزئیاتی که تاکنون از این خودرو منتشر شده کم است، اما انتظار داریم این خودرو با گزینه‌های شش و هشت سیلندر موتور، یک کابین مجلل دارای فناوری بالا و سقف پارچه‌ای تاشو ارائه شود.

مرسدس اکنون اقدام به آزمایش این خودرو کرده است و عکس های جاسوسی آن منتشر شده است. انتظار داریم مرسدس دو پیشرانه برای کلاس ۲۰۲۲ SL در نظر بگیرد. SL۵۳ احتمالاً با همان توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش خطی تولید می‌شود و قدرت ۴۲۹ اسب بخار را در E۵۳ سدان ایجاد می‌کند.

در حالی که انتظار می‌رود SL۶۳ قدرتمندتر از دو توربو ۴.۰ لیتری V-۸ از GT استفاده کند. در جلو، پنجره مشبک رادیاتور تا حدی قابل مشاهده است، و نشان می دهد ظاهر براق تری را ارائه می‌دهد. چینش اگزوز چهارگانه نیز در این نمونه اولیه متفاوت است، اگرچه در این مرحله نمی‌توان گفت که این تنظیم نهایی است یا خیر.

SL جدید طراحی الهام گرفته از ۳۰۰ SL اصلی را با پیشرانه‌های پیشرفته و فناوری‌های شاسی که مستقیماً توسط AMG ساخته شده اند ترکیب خواهد کرد. این اولین باری است که بخش عملکردی این برند در توسعه SL درگیر می‌شود و اعتقاد بر این است که اکنون در حال کار بر روی تعدادی از گزینه‌های موتور، از جمله یک نسخه هیبریدی پلاگین گل سرسبد هستند.

این مدل که به طور آزمایشی SL۷۳e ۴MATIC + ترکیبی نامیده می‌شود، یک موتور V۸ توئین توربو را با یک موتور الکتریکی برای خروجی سیستم ۸۰۰ اسب بخار و ۷۳۸ گشتاور جفت می‌کند. SL۶۳ به لطف یک V۸ توئین توربو بدون پشتیبانی الکتریکی و حداکثر قدرت ۶۱۲ اسب بخار تجربه ناب تری را تجربه خواهد کرد. این شرکت در حال پیشرفت است و فروش تا اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز نخواهد بود.

به خاطر داشته باشید که این خودرو با همکاری بخش آ ام جی در حال توسعه است، بنابراین احتمالاً نسخه‌های پیشرفته بسیاری را از آنچه انتظار شما از یک SL استاندارد است – از جمله سیستم اگزوز اسپرت – ارائه می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.