رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زایمان زن جوان وسط ۱۲ شیر وحشی در جنگل! +تصویر

 لحظات سخت زایمان برای زن جوان و نوزادش با قرار گرفتن در شرایط حساس و دشوار سخت تر شد چرا که آمبولانسی که قرار بود او را برای زمان به بیمارستان برساند میانه جنگل توقف کرد تا نوزاد متولد شود.

زایمان در جنگل

مانگوبن ماکوانا ۳۲ ساله هرگز شبی را که مجبور شد وسط جنگلی خوفناک نوزادش را به دنیا بیاورد را فراموش نخواهد کرد.ساعات نیمه شب جمعه درد زایمان خانم "مانگوین" آغاز شد اما از آنجایی که روستای آنها از بیمارستان دور بود باید با آمبولانس به نزدیک ترین بیمارستان شهر می رفتند. 

به گزارش اینتیتر به نقل از نمناک، ساعت ۲:۳۰ صبح زن باردار و پرستاران سوار بر آمبولانس به راه افتادند ، وضعیت تاریکی هوا و شرایط نامناسب جاده سرعت آمبولانس را کم می کرد در همین شرایط بود که وضعیت زن باردار وخیم شد و پرستاران مجبور شدند او را برای زایمان آماده کنند. صدای فریاد زن باردار بسیار بلند بود و استرس را بیشتر می کرد اما یک اتفاق جدید استرس همه انها را تا حد مرگ رساند ، ۱۲ شیر گرسنه و درنده به اطراف آمبولانس رسیده بودند و مدام با پریدن و چنگ زدن به شیشه های آمبولانس تکان های شدیدی به خودرو وارد می کردند و همین وضعیت را برای اعضای داخل آمبولانس بدتر می کرد.

عکس گرفته شده بعد از زایمان زن هندی و شیر گرسنه ای که بیرون آمبولانس منتظر بود

به هر سختی بود نوزاد به دنیا امد و آمبولانس به حرکت خود ادامه داد اما شیرها دست بردار نبودند و آمبولانس را تعقیب می کردند ولی در نهایت از ادامه مسیر منصرف شدند.دقایقی بعد مادر و نوزاد به بیمارستان جعفرآباد رسیدند و تحت معاینات قرار گرفتند ، حال هر دوی آنها خوب گزارش شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. بوکلت دانلود می گوید

    جالب بود ! با سپاس از سایت خوب تان !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.