رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زلاتان قصد بازنشستگی ندارد

نشریه گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، قصد دارد در شرایطی که رقابت های فوتبال در سراسر دنیا به دلیل شیوع کرونا متوقف شده، از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، با شیوع کرونا در سراسر دنیا، رقابت های فوتبال در سراسر دنیا متوقف شده و اکنون مشخص نیست که چه زمانی این رقابت ها از سر گرفته خواهد شد. در چنین شرایطی، زلاتان که مایل است خداحافظی باشکوهی از فوتبال داشته باشد، نمی خواهد بازنشستگی اش تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد.

به همین دلیل او در حال حاضر با تیم همربی سوئد تمرین می کند، باشگاهی که بخشی از مالکیت آن را در اختیار دارد زیرا در سوئد، برخلاف ایتالیا، قرنطینه عمومی اعلام نشده است.

زلاتان که در ژانویه به میلان پیوست، اعلام کرد در صورتی که شرایط در این باشگاه خوب پیش برود، حاضر است قراردادش را با روسونری برای یک فصل دیگر تمدید کند اما تحولات مدیریتی در این باشگاه که به جدایی زوونومیر بوبان انجامید و احتمالا باعث جدایی پائولو مالدینی نیز خواهد شد، باعث نارضایتی او شده است زیرا این دو نفر تاثیر زیادی در بازگشت او به سن سیرو داشتند.

این در حالی است که طرفداران میلان علاقه زیادی به ماندن این ستاره سوئدی دارند و مدیران باشگاه از جمله ایوان گازیدیس مایل است تا این مهاجم باتجربه، قراردادش را با این باشگاه تمدید کند اما زلاتان هنوز در این باره تصمیم نگرفته است؛ هرچند آنطور که مشخص است، او در این تابستان هم از فوتبال خداحافظی نخواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.