رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زمان تحویل خودروهای رنو اعلام شد

براساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، زمان تحویل ۱۲ هزار خودروی خانواده رنو به نمایندگی‌های بازاریابی و فروش این گروه خودروسازی اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، براساس این اطلاعیه خطاب به نمایندگان بازاریابی و فروش گروه سایپا آمده است: پیرو اعلام هفته گذشته حوزه بازاریابی و فروش در مورد آخرین وضعیت تعهدات محصولات رنو به اطلاع می‌رساند، از مجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه موجودی اقلام قطعات منفصله (CKD)، حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تعهد تکمیل وجه شده طی هفته جاری (۵۰۰ دستگاه) از تولیدات به مشتریان اختصاص یافت و مابقی (۲۹۰۰) تعهد تکمیل وجه شده دیگر طی دو ماه آینده تحویل خواهد شد.

بنابراین پس از اعلام غربالگری‌های مد نظر با هدف تحویل خودرو به مشتریان، مابقی خودروهای قابل‌تولید در صورت تامین اقلام ساخت داخل تا پایان سال‌جاری به مشتریان تحویل خواهد شد. براساس برنامه‌ریزی معاونت بازاریابی و فروش سایپا، این شرکت کل تعهدات خود را در ارتباط با خودروهای تندر ۹۰،اثبت‌نامی تا پایان مردادماه ۹۷ انجام خواهد داد. این شرکت تلاش می‌کند تا تعهدات خود در ارتباط با دو خودروی ساندرو و ساندرو استپ‌وی با گیربکس معمولی را تا پایان تیرماه انجام دهد.

در ارتباط با این دو خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز در این اطلاعیه آمده است که بخشی از تعهدات تیرماه ساندرو و همچنین برای خودروی ساندرو استپ‌وی کل تعهدات خردادماه و تلاش برای بخشی از تعهدات تیرماه در دستور کار قرار دارد. در ادامه اطلاعیه تاکید شده که سود مشارکت و تاخیر به‌وجود آمده طبق قرارداد منعقده با مشتریان تا زمان تحویل خودروها محاسبه خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا برای تعهدات باقیمانده در حال برنامه‌ریزی است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.