رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زنی که هم اتاقی اش را در بیمارستان خفه کرد ، جنون داشت

فروردین امسال گزارش قتل زن میانسالی در یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت به قاضی محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایران، وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل جنایت که اتاق شماره ۳ در طبقه همکف بیمارستان روانی بود رفتند با جسد زن ۶۴‌ ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند. دور گردن مقتول پارچه‌ای سفید رنگ پیچیده شده بود که بررسی‌ها نشان داد این زن به‌ دست هم اتاقی‌اش به نام مهناز به قتل رسیده است.

در بازیینی دوربین‌های اتاق مشخص شد قاتل خیلی آرام و خونسرد به سمت مقتول رفته و با پیچیدن پارچه سفید دور گردنش او را خفه کرده و عجیب‌تر اینکه مقتول بدون هیچ واکنش و سر و صدایی آرام و بی‌حرکت ایستاده بود. زن میانسال در تحقیقات گفته بود «چند روزی بود با مقتول هم اتاق بودم و با هم مشکلی نداشتیم. ما دوست شده بودیم تا اینکه مقتول به من گفت من شیطان هستم مرا بکش تا به بهشت بروم. او خودش اصرار کرد او را بکشم. من پارچه‌ای به دور گردنش انداختم و او را خفه کردم و او هم هیچ اعتراضی نکرد.»

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت زن میانسال برای بررسی صحت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. با تحقیقات صورت گرفته از سوی متخصصان پزشکی قانونی سرانجام جنون این زن تأیید و دستور بستری وی در بیمارستان روانی صادر شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.