زیباترین کارت ویزیت ها

چاپ کارت ویزیت در اصل به کسب و کار و برند شما هویت می‌بخشد و هر فردی که برای اولین بار کارت ویزیت شما را مشاهده می‌کند اطلاعات جامعی را درباره خدمات شغل شما به دست می‌آورد.

به گزارش اینتیتر، ارائه کارت ویزیت در جذب خریداران تاثیر بسزایی دارد چراکه افراد با دیدن طراحی‌های شیک کارت ویزیت مجذوب آن خواهند شد درنتیجه اگر کسب و کار خود را تازه راه‌اندازی کرده‌اید و یا به دنبال جذب مشتریان جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم که زیباترین کارت ویزیت ها را چاپ نمایید.

در این مقاله سعی داریم درباره زیباترین کارت ویزیت ها با شما صحبت کنیم پس اگر درباره طراحی و چاپ کارت ویزیت، بروشور و سربرگ اطلاعات کافی را ندارید تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می‌شود و مردم در تلاش هستند که با ارائه زیباترین کارت ویزیت ها برند خود را با دیزاینی شیک به مشتریان نشان دهند. اندازه و سایز کارت ویزیت باید استاندارد باشد تا افراد بتوانند به راحتی آن را درون جیب شلوار و یا کیف خود قرار دهند. در نظر داشته باشید که اگر کارت ویزیت شما درست و زیبا طراحی شود می‌تواند پیام کسب و کار و برند شما را به دیگر افراد برساند.

چاپ بروشور

زمانی که شما کالایی را خریداری می‌کنید باید بروشور آن¬را بادقت مطالعه نمایید تا درباره طرز استفاده از محصول اطلاعات کافی را به دست آورید. البته بروشور فقط مخصوص کالا نیست و اگر شما کسب و کاری دارید و یا می‌خواهید توضیحات کامل و دقیقی را درباره برند خود به گوش دیگر افراد برسانید، می‌توانید به چاپ بروشور اقدام نمایید.

به طور کلی بروشور کتابچه‌ای است که درون آن چندین عکس به همراه توضیحات کاملی درباره کار، برند و یا محصول شما آورده شده‌است و مشتری می‌تواند با مطالعه آن تمامی اطلاعات لازم را به دست آورد. چاپ بروشور یکی از متداولترین و رایج‌ترین راه بازاریابی است به همین علت بسیاری از شرکت‌ها و برندهای تجاری، محصولات خود را با کمک بروشور به مشتریان معرفی می‌کنند تا هیچ شک و شبهه‌ای درباره محصول باقی نماند.

چاپ سربرگ

اشخاص حقیقی و سازمان‌ها برای ردوبدل کردن نامه‌های اداری و انجام دیگر کارها از سربرگ استفاده می‌کنند. بر روی این محصول لوگو شرکت مربوطه به همراه طرح‌های گرافیکی متناسب درج شده است. در برخی از موارد اطلاعات لازم درباره شرکت مانند نام، نشانی، شماره تماس بر روی سربرگ نوشته می‌شود. از سربرگ می‌توان به عنوان یک تبلیغ کوچک استفاده کرد البته همین تبلیغ کوچک می‌تواند بسیار اثرگذار و مفید باشد.

اندازه سربرگ معمولا A4 می‌باشد البته برای مکاتبات اداری کوتاه می‌توان از سربرگی با اندازه A5 استفاده کرد. یکی از نکات قابل توجه درباره چاپ سربرگ، رنگ آن است شما باید رنگی را که با شغل و کسب و کارتان متناسب است، انتخاب کنید تا اثرگذاری این محصول بالاتر رود. رنگ زمینه سربرگ نباید بسیار پررنگ باشد چراکه با حضور رنگ‌های پررنگ در زمینه سربرگ نمی‌توان اطلاعات و نوشته‌ها را با دقت مطالعه کرد.

چاپ ست اداری

هدف از چاپ ست اداری زیبایی بخشیدن به برند و شرکت است و صاحبان مشاغل مختلف و ادارات می‌توانند حوزه فعالیت و نوع خدمات شرکت خود را با کمک ست اداری به دیگران نشان دهند. چاپ ست اداری شامل سربرگ در اندازه‌های A4 و A5، زیباترین کارت ویزیت ها، پاکت اداری، یادداشت، پاک با اندازه‌های A4 و A5، پوشه، دی‌وی‌دی و جلد آن، پاکت‌هایی برای بسته‌بندی محصولات مشتری، خودکار تبلیغاتی و… می‌باشد که صاحبان مشاغل می‌توانند باتوجه به شغل خود و بودجه موردنظر یک یا تعدادی از موارد ذکر شده را انتخاب و آماده‌سازی کنند.

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی یکی دیگر از راه‌های تبلیغ و معرفی محصولات و یا برند شماست. شما می‌توانید برروی صفحات تقویم، خدمات شرکت و یا خصوصیات و ویژگی‌های محصول را ذکر نمایید همچنین در گوشه‌ای از تقویم، عکس محصولات را با به کار بردن رنگ¬های جذابی چاپ کنید.

چاپ تقویم دیواری

در برخی از منازل و ادارات از تقویم‌های دیواری استفاده می‌شود به همین علت صاحبان کسب و کار مشخصات نوع برند و محصولات تولیدی خود را در قسمتی از صفحات تقویم چاپ می‌کنند و آنها را در اختیار مراجعه‌کنندگان و مشتریان قرار می‌دهند. شما می‌توانید تقویم دیواری زیبایی را چاپ کنید و آنرا در مکان‌های پر رفت‌وآمد مانند ادارات و مطب‌ نصب نمایید. در هنگام چاپ تقویم دیواری باید به رنگ زمینه و سایز صفحات توجه داشته باشید. از به کار بردن رنگ‌های به شدت پررنگ در پس زمینه خودداری کنید همچنین اندازه صفحات تقویم باید استاندارد باشند تا افراد بتوانند به راحتی آن را نصب نمایند.

چاپ تراکت

به برگه‌ای چاپ شده و بدون تاخوردگی تراکت گفته می‌شود که از آن برای معرفی انواع محصولات، برند و به طور کلی تبلیغ آنها استفاده می‌کنند. اندازه این تراکت‌های تبلیغاتی ۸.۵ الی ۱۱ اینچ بوده و درنتیجه هزینه چاپ آنها تاحدودی پایین می‌باشد. البته افراد می‌توانند تراکت تبلیغاتی را در سایزهای مختلفی چاپ و منتشر نمایند.

این تراکت‌ها عمر طولانی ندارند و هدف از پخش آن اطلاع‌رسانی یک رویداد یا اتفاقی مانند افتتاح فروشگاه و‌‌… است. برای چاپ تراکت، کارت ویزیت، چاپ تقویم رومیزی، چاپ تقویم دیواری، چاپ ست اداری و… می‌توانید به سایت پاپ‌چاپ مراجعه نمایید و همچین با در نظر گرفتن شغل خود زیباترین کارت ویزیت ها را چاپ کنید.

چاپ بنر

اگر بخواهیم بنر را در یک جمله کوتاه معرفی کنیم باید بگوییم که به تابلوهای بزرگ چاپ شده بنر گفته می‌شود. چاپ بنر یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار تبلیغاتی است و از آن می‌توان برای معرفی و تبلیغ محصولات، شرکت و فروشگاه استفاده کرد. از زیباترین و جذاب‌ترین تصاویر و جملات بر روی بنر استفاده می‌شود تا توجه تعداد افراد بیشتری را به موضوع تبلیغاتی جلب کند. هزینه چاپ بنر کمتر از پوستر بوده به همین علت افراد زیادی از آن برای تبلیغ استفاده می¬کنند.

کارت ویزیت

تبلیغات هزینه نیست، سرمایه است

هدف ما از ارائه این مقاله نشان دادن اهمیت تبلیغات در جذب مشتریان بوده است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر از ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی محصول، برند و شرکت خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پاپ ‌چاپ مراجعه فرمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.