رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سابقه خوبی در رزومه‌مان به ثبت رسانده‌ایم

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکمیل بزرگراه یادگار امام و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی مهمترین برنامه های ما در حوزه حمل و نقل است.

یه گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مهدی چمران در تشریح اولویت های شورای شهر تهران در دوره ششم به حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: ما در بازه زمانی که در اختیارمان قرار دادند، توانستیم ۹۰ درصد پروژه مترو را به اتمام برسانیم و تنها دو خط شش و هفت باقی مانده که بنابر پیش بینی من اگر شش ماه بیشتر فرصت داشتیم، می‌توانستیم آن را نیز تکمیل و به اتمام برسانیم در حالی که این دو خط در طول ۴ سال گذشته تکمیل نشده است.

وی افزود: قصد داریم تا در این دوره چهارسال، پروژه های نیمه‌ تمام گذشته را تکمیل کنیم. ما خودمان را در دوره‌های گذشته در زمینه حمل و نقل عمومی نشان داده‌ایم و می‌توان گفت با ۲۰۰کیلومتر مترویی که در ١٢سال خدمت قالیباف در سمت شهردار تهران ساخته شد، سابقه خوبی را در رزومه‌مان به ثبت رسانده‌ایم و البته در دو سال ابتدایی شروع پروژه نیز شاهد نتایج مطلوبی بوده‌ایم.

چمران ادامه داد: ما در بازه زمانی که در اختیارمان قرار دادند، توانستیم ۹۰ درصد از پروژه مذکور را به اتمام برسانیم و تنها دو خط شش و هفت باقی مانده که بنابر پیش بینی من اگر شش ماه بیشتر فرصت داشتیم، می‌توانستیم آن را نیز تکمیل و به اتمام برسانیم به عبارتی در طول چهار سال گذشته تنها نیمی از پروژه باقی مانده انجام شد، در خط هفت تنها یک الی دو ایستگاه اضافه شد و در خط شش نیز خطوط و ایستگاه‌هایی از قبل ساخته شد، تنها بهره‌برداری و افتتاح شد.

منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از این رو تلاش داریم، تا در زمینه متروسازی این دو خط را تکمیل کنیم و در زمینه راه سازی شهری نیز برخی بزرگراه‌ها مانند بزرگراه یادگار امام که به اتمام نرسیده و مسیرهای دیگر که نیاز به خطوط فرعی کناری دارد را باید تکمیل کرد. البته پروژه تکمیل بزرگراه یادگار امام،پروژه‌ای بزرگ است و ما قصد داریم تا براساس طرح و برنامه‌ریزیمان این بزرگراه را به صورت دو طبقه طراحی کنیم.

چمران ادامه داد: همچنین در زمینه حمل و نقل عمومی نیز، برنامه‌هایی در رابطه با تهیه اتوبوس و واگن مترو داریم و البته تهیه این واگن‌ها یکی از مشکلات اساسی ماست چرا که این‌واگن‌ها باید خریداری و سپس مونتاژ شود که با توجه به تحریم‌ها بازه زمانی بیش از یک سال را لازم دارد و نمی‌توان به سرعت تحولی را در این زمینه ایجاد کرد اما برنامه‌هایمان را در زمینه اتوبوسرانی آسان‌تر می‌توان اجرا کرد به شرط آنکه هزینه اولیه آن تأمین شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.