رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت سریال زیرخاکی ادامه دارد؟

این روزها در برخی از گمانه‌زنی‌های خبری به ساخت و یا توقفِ سریال «زیرخاکی» پرداختند؛ آیا قرار است این مجموعه تلویزیونی فصل جدیدی داشته باشد؟

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، این روزها تلویزیون «زیرخاکی» را در کنداکتور پخش آی‌فیلم قرار داده است. سریالی که جلیل سامان در سه فصل کارگردانی کرد و توانست همپایِ «پایتخت» طرفدارانی داشته باشد.

مجموعه‌ای که پژمان جمشیدی در آن بازی متفاوتی از خودش نشان داد، برای اولین بار «سامان» وارد فضای کمدی شد و برخی از اتفاقات دیگر که دست به دست هم دادند تا مخاطب هر بار منتظر فصل جدیدی از این سریال تلویزیونی باشد.

فارغ از فصل اول و فضایِ ساواک و فصل دوم رسیدن به فضای جنگ و اسارت؛ فصل سوم از جایی شروع می‌شود که باز هم فریبرز باغ بیشه با همان سفاهت همیشگی به دنبال گنج خود سرگردان است و همان کاراکترهای تکراری که دو فصل پیش به نمایش درآمدند، بازهم همان لوکیشن‌ها و اساساً همه‌چیز همان است، فقط تنها نکته متفاوت در پایان‌بندی سریال دستگیری اسکندر نقش منفی فیلم است.

با توجه به اینکه بسیاری گمانه‌زنی کردند این سریالِ پرمخاطب به فصل چهارم می‌رسد، پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد ساخت یا توقفِ این سریال هر دو نوعی خبرسازی و فضاسازی رسانه‌ای است. اصلاً قرار نبوده «زیرخاکی» فصل چهارمی داشته باشد و داستان با همان فصل سوم به پایان می‌رسد؛ بنابراین پرونده این سریال هم همچون برخی از مجموعه‌های دیگر تلویزیون که سرنوشت‌شان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بسته شد.

تنها سریالی که این روزها تکلیف خود را روشن کرد و احتمالاً در پخش عید نوروز و رمضان ۱۴۰۲ قرار می‌گیرد، مجموعه تلویزیونی «نون‌خ» است که از فصل چهارم خود رونمایی خواهد کرد.

باید دید سرنوشت سریال‌های چند فصله تلویزیون به کجا می‌رسد؟ «پایتخت»، «از سرنوشت» و حتی «نون‌خ» به فصل‌های دیگر خواهند رسید و یا سیاستگذاری جدید رسانه ملّی اتفاق سریالی دیگری خواهد بود؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.