ساخت یکی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن لغو شد

به‌نظر می‌رسد که پروژه‌ی ساخت عنوان جدید خالق مجموعه‌ی Rayman و بازی انحصاری پلی‌استیشن با نام Wild که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود، به کلی لغو شده باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، بازی Wild، برای اولین بار در رویداد Gamescom 2014 به عنوان یک بازی انحصاری جهان آزاد برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی شد. همچنین، حضور کارگردانی مشهور با نام میشل انسل در پروژه‌ی ساخت این بازی باعث شد تا نهایت توجه‌ها به سمت بازی Wild معطوف شود. اما از آن زمان تاکنون، اطلاعات بسیار کمی از این بازی منتشر شد و تنها در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ شاهد انتشار جزئیاتی از آن بودیم. با این حال، با گذشت حدود سه سال از آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی Wild، شاهد خداحافظی و بازنشتگی آقای انسل از صنعت بازی‌های ویدیویی بودیم.

اما نکته‌ی عجیب در این بین این است که انسل در آن زمان چنین ادعا کرده بود که حتی بازنشتگی او باعث نخواهد شد که در پروژه‌ی ساخت بازی‌های Wild و Beyond Good & Evil 2 شرکت نداشته باشد. همچنین، وی در توییتی چنین اعلام کرده بود که شرایط برای تیم او کاملاً عالی پیش می‌رود.

«ماه‌ها است که تیم ما روی پروژه‌هایمان کار می‌کنند و شرایط نیز فوق‌العاده خوب است. به‌زودی چیزهای زیبایی خواهید دید.»

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی، روند ساخت بازی جدید خالق مجموعه‌های Rayman و Beyond Good & Evil یعنی میشل انسل (Michel Ancel) با نام Wild به کلی متوقف شده است.

وی افزود: «من می‌توانم تأیید کنم که [پرونده‌ی ساخت این] بازی به طور کامل بسته شده است. Wild دیگر وجود خارجی ندارد. من فکر می‌کنم که میشل انسل شخصاً این پروژه را رها کرده است و قصد ندارد تا روی آن کار کند. بنابراین، پروژه کاملاً تعطیل شده است. تیمی که روی ساخت این بازی فعالیت می‌کرد اخیراً به دنبال این بود که شاید پروژه‌ی ساخت بازی دیگری را آغاز کند.

در مجموع، من دقیقاً نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است اما آن‌ها گفته‌اند که ما دیگر روی بازی [Wild] کار نمی‌کنیم، اما استعدادهای زیادی در تیم خود داریم و احتمالاً بازی دیگری بسازیم.»

لازم به ذکر است که آگهی استخدام اخیر استودیوی وایلد شیپ (Wild Sheep Studio) در LinkedIn، به استخدام حدود ۵۰ کارمند جدید برای ساخت بازی جدید اشاره دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.