سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون ۷۷۸G در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ چند ماه قبل از گوشی‌های گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرد که به ترتیب از چیپست‌های اسنپدراگون ۷۲۰G و ۷۵۰G بهره می‌برد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی کالا، حالا بخشی از مشخصات نسل جدید این خانواده با شماره مدل SM-A528B در گیک‌بنچ رویت شده که به احتمال زیاد با نام گلکسی A52s به دست کاربران می‌رسد.

طبق اطلاعات قرار گرفته در سایت گیک‌بنچ، این گوشی مجهز به چیپست ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G است که حدود ۲ ماه قبل معرفی شد. برای مقایسه باید بگوییم که اسنپدراگون ۷۵۰G یک چیپست ۸ نانومتری به حساب می‌آید و علاوه بر این باید به استفاده‌ی ۷۷۸G از هسته‌های پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندتر هم اشاره کنیم. این چیپست در ضمن از مودم ۵G سریع‌تری بهره می‌برد و به لطف پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ در زمینه‌ی ارتباطات حرف بیشتری برای گفتن دارد.

از دیگر مشخصه‌های فاش شده‌ی گلکسی A52s می‌توانیم به اندروید ۱۱ و بهره‌گیری از ۸ گیگابایت رم اشاره کنیم. بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی A52s در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روشن راهی بازار اروپا می‌شود. البته احتمالا با تنوع رنگ بیشتری روبرو می‌شویم اما روی هم رفته هرچقدر به زمان عرضه‌ی این گوشی نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش خواهد شد. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم رونمایی از این گوشی در مراسم آنپکد ۲۰ مرداد بعید به نظر می‌رسد و هنوز تاریخ معرفی آن مشخص نشده است.

در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ باید به این نکته هم اشاره کنیم که مدل‌های دارای پسوند S معمولا از دوربین‌های متفاوتی بهره می‌برند و بنابراین به احتمال زیاد اسنپدراگون ۷۷۸G تنها ارتقای مهم این گوشی نخواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.