ساندویچ پانل طرح چوب و خرید آن از کارن پانل

امروزه استفاده از ساندویچ پانل در صنایع مختلف ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و… بسیار گسترش یافته است. این محصول از تنوع رنگ و طرح فراوانی برخوردار است و به همین دلیل می تواند پاسخگوی نیازها و سلیقه های مختلف افراد باشد.

به گزارش اینتیتر، یکی از پرمصرف ترین مدل های این محصول نو ظهور و پر کاربرد، ساندویچ پانل طرح چوب می باشد. این نوع پانل ظاهر خاص و جذابی دارد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ادامه اطلاعات بیشتری درخصوص ساندویچ پانل و مدل خاص آن یعنی طرح چوب به شما ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید!

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل طرح چوب چیست و چه کاربردی دارد 

ساندویچ پانل ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از معروف ترین انواع آن، ساندویچ پانل با طرح چوب می باشد که متقاضیان زیادی دارد. ورقه های سازنده این نوع ساندویچ پانل از چوب و فایبرگلس ساخته شده و با رزین به هم متصل شده اند.

ساندویچ پانل های طرح چوب از زیبایی خاصی برخوردار بوده و تا حد زیادی به چوب های طبیعی شباهت دارند، اما هیچکدام از نقطه ضعف های چوب مثل فاسد شدن یا تورم در آن ها دیده نمی شود. به همین دلیل خیلی از افراد استفاده از آن ها را به استفاده از چوب ترجیح می دهند.

در بخش میانی ساندویچ پانل های طرح چوب از مواد فیبری استفاده شده که باعث افزایش مقاومت کششی و استحکام این نوع سازه می شوند. همچنین به لطف این مواد، امکان استفاده از ساندویچ پانل با طرح چوب در محیط های مرطوب هم فراهم شده است که در ساخت کانکس ساندویچ پانل بسیار پر کاربرد است.

مزایای ساندویچ پانل طرح چوب

• این نوع پانل ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، چرا که در هسته آن ها از مواد فیبری استفاده شده و همین موضوع باعث افزایش خاصیت کشش آن ها خواهد شد.
• به دلیل وجود فایبرگلس در ترکیبات این پانل، از مقاومت بی نظیری در برابر اب و رطوبت برخوردار است. این ویژگی باعث شده خیلی از افراد از این نوع پانل به عنوان عایق استفاده کنند.
• از استحکام کافی برخوردار بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و یا سایش از خود نشان می دهد.
• جذابیت ظاهری این محصول به قدری بالاست که در طراحی دکوراسیون منازل یا دفاتر کار از آن استفاده می شود.
• وزن سبکی دارد و به راحتی می توان آن را نصب کرد.
• ورقه های ساندویچ پانل طرح چوب با ضخامت ها و ابعاد متنوعی موجود می باشند.
• بر خلاف چوب طبیعی، با گذشت زمان دچار فساد و فرسودگی و یا تورم نخواهد شد.
• و…

ساندویچ پانل

کاربردها و مدل های ساندویچ پانل طرح چوب

از مهم ترین کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تولید مبلمان
• استفاده در ساخت سازه های محدب و مقعر به دلیل انعطاف پذیری بالای آن
• ساختمان سازی
• استفاده برای ساخت قایق
• دکوراسیون و طراحی داخلی
• و…

انواع ساندویچ پانل طرح چوب

این نوع از ساندویچ پانل ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

۱. ساندویچ پانل دیواری: این نوع ساندویچ پانل از ضخامتی حدود ۰.۵ تا ۰.۷ برخوردار است و با عرض ثابت ۱.۱۵ سانت به بازار عرضه می شود. دانسیته آن هم معمولا ۲±۴۰ کیلو بر متر مکعب می باشد.

۲. ساندویچ پانل سقفی: این نوع ساندویچ پانل با توجه به کاربرد مورد نظر مشتری می تواند در ابعاد مختلفی طراحی شود، اما عرض آن ثابت و معادل ۱.۰۸ سانتی متر می باشد.

قیمت ساندویچ پنل طرح چوب و اجرای آن

قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان میزان دقیقی برای آن در نظر گرفت. برای مثال ابعاد، نوسانات ارزی، تعداد سفارش و… از مهم ترین عواملی هستند که می توانند روی قیمت آن تاثیر داشته باشند.
برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول بهتر است به شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرده و پس از ارائه سفارش خود، از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

نصب و اجرای ساندویچ پانل طرح چوب

نصب و اجرای ساندویچ پانل به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد و حتما باید توسط افراد ماهر انجام شود. برای اجرای این پانل، ابتدا آن را با دستگاه مخصوص برش می دهند. سپس پانل ها را در جای خود قرار داده و چفت خواهند کرد. بعد از این مرحله محل اتصال و درزهای پانل ها با اسپری پلی اورتان پر شده و نهایتا هم آب بندی خواهند شد.
انتخاب یک فرد ماهر برای اجرای این پانل اهمیت زیادی دارد و حتما باید با تحقیق و مشاهده نمونه کارهای قبلی به آن فرد اعتماد نمایید.

ساندویچ پانل

سخن پایانی

ساندویچ پانل طرح چوب یکی از بهترین انواع ساندویچ پانل می باشد که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

برای خرید و یا اجرای این نوع ساندویچ پانل حتما باید به معتبرترین مرکز پخش و اجرای ساندویچ پانل تهران و شهرستان ها مراجعه کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید.

قابل ذکر است که شرکت کارن پانل یکی از بهترین تولید کننده های انواع ساندویچ پانل در خاور میانه می باشد که تمامی محصولات آن از استاندارد های جهانی برخور دار هستند و شما به راحتی با مراجعه به وبسایت آن ها یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۲۴۵۴ تماس حاصل فرمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.