رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سایه سنگین کرونا بر نحوه برگزاری لیگ برتر کشتی

متولیان برگزاری لیگ برتر کشتی تلاش دارند این پیکارها را بلافاصله بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ و با رعایت شرایط و محدودیت‌های کرونایی آغاز کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، مسئولان سازمان لیگ کشتی روز گذشته نشست ویژه ای را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کردند تا تکلیف لیگ برتر سال ۱۴۰۰ روشن شود.

طرفین حاضر در این نشست به این جمع بندی رسیدند که می‌توان پیکارهای لیگ برتر آزاد و فرنگی را یک هفته بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ استارت زد، اما باز هم همه چیز زیر سایه کرونا قرار دارد. البته این بدان معنا نیست که محدودیت‌های کرونایی باعث لغو لیگ کشتی در سالجاری شود، بلکه متولیان فدراسیون و سازمان لیگ سعی دارند این پیکارها را به خوبی با شرایط موجود کشور تطبیق دهند.

بطوریکه گفته شده اگر واکسیناسیون عمومی تا آن زمان انجام شود و وضعیت کشور تا مهر ماه به لحاظ کرونا در شرایط کنترل شده‌ای قرار داشته باشد، مسابقات لیگ هم مثل ادوار پیش از کرونا، به صورت رفت و برگشت برگزار شود. اگر هم شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور به گونه‌ای جدی تر بود، مسابقات همچون سال گذشته به صورت متمرکز به بر پا شود.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دو بخش آزاد و فرنگی طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد که پیکارهای لیگ برتر کشتی هم با صلاحدید متولیان فدراسیون پس از این رویداد جهانی آغاز می‌شود. البته سازمان لیگ در نظر دارد پس از تهیه آئین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی در سال ۱۴۰۰ نسبت به اعلام زمان دقیق آن اقدام کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.