رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

از سخنانم درباره رونق سفرهای نوروزی سوءاستفاده شد

سخنگوی دولت گفت: همه تلاش دولت بالابردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است که رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است اما کارهای زیاد و بزرگ دیگری هم در دست اقدام است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

بیشنر بخوانید:

 

«رونق نسبی کسب‌وکار و اقتصاد شهرها، خصوصا شهرهایی که مسافرهای بیشتری را پذیرا شدند، از نتایج منطقی رکوردشکنی سفرهای نوروزی است.

این موضوع خلاصه عرایض من در جمع اعضای ستاد سفر بود، که از سوی برخی مورد سوءاستفاده قرار گرفت. این مهم هم به سادگی و با توجه به مواردی همچون تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در بعضی از شهرها در ایام نوروز قابل احراز است. رونق اقتصاد گردشگری مانند هتل‌داری و صنایع دستی در اثر ازدیاد سفرها، نکته‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد.

در آخر عرایضم هم به صراحت ابراز امیدواری کردم که این «رونق اقتصاد گردشگری» به سایر حوزه‌های اقتصادی تعمیم داده شود. همه تلاش دولت بالا بردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است؛ مبارزه با کرونا و رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است، کارهای زیاد و بزرگ دیگری در دست اقدام است، کارهای بیشتری هم باید به سرانجام برسد تا عقب‌ماندگی‌های چندساله در این رابطه جبران شود و شرایط آن‌گونه که شایسته است رقم بخورد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.