رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آیا سرمایه گذاری در پروژه وزرا مطمئن است؟

پروژه وزرا در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر در شهرک مروارید شهر واقع در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است. این پروژه در حال حاضر در مرحله شروع اسکلت و فونداسیون می باشد.

به گزارش اینتیتر، حال در این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با پروژه وزرا آشنا کنیم و پاسخ سوال ” آیا سرمایه گذاری در پروژه وزرا مطمئن است؟” را بدهیم تا شما با اطمینان کامل در این پروژه سرمایه گذاری کنید؛ همراه ما باشید.

سرمایه گذاری در پروژه وزرا

امروزه سرمایه گذاری در بخش مسکن و املاک، یکی از بهترین روش ها برای حفظ ارزش پول می باشد. منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های تجاری، مسکونی، اداری، تفریحی به قطب سرمایه گذاری و گردشگری در کشور تبدیل شد. از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهر های مختلف کشور، باعث خاص بودن بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک می باشد. یکی از پروژه های معروف در این منطقه، پروژه وزار است که این پروژه با استقبال زیادی روبرو شد. یک مزیت بزرگ برای کسانی که در این پروژه قصد سرمایه گذاری دارند، این است که در پروژه وزرا می توانند سرمایه گذاری های کوچک، متوسط و بزرگ را انجام دهند.

منطقه ۲۲ از شمال به دامنه های رشته کوه البرز، از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران–کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده می باشد. این امکانات باعث شده که تعداد زیادی به سمت پروژه وزرا جهت سرمایه گذاری سود آور بیایند.

از این رو ما نیز در پروژه وزرا کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب هستیم و داشته هایمان را گرد آورده ایم تا شما را به این بهشت سرمایه گذاری جهت سود آوری و حفظ سرمایه تان دعوت کنیم. امیدواریم مشاوری امین در این مورد به خصوص برای شما باشیم.

مشخصات پروژه وزرا

پروژه وزار یکی از پروژه ‌های شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر می باشد. این پروژه دارای یک برج ۳۰ طبقه است که ۲۵ طبقه مسکونی، ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی با پلاک ۲۰۹۷ می باشد. پروژه وزرا دارای ۳ تیپ متراژ ۱۱۰ ، ۱۲۵ و ۱۵۰ متری است که تیپ اول دو خواب دارد و دو تیپ بعدی دارای سه خواب می باشند.

 برج وزرا در مروارید شهر(چیتگر) واقع شده و اکنون در حال عضو گیری برای این منطقه به خصوص پروژه وزرا است. مدیر عامل شرکت پندار ابنیه الغدیر، امیر مهیار طاهر خانچی تبریزی است و رئیس هیات مدیره آن، محمد رضا تیموری می باشد و ماهیت شرکت به صورت تعاونی نیست و به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسید.

امکانات پروژه وزرا

از نظر امکانات و زیبایی، این پروژه یکی از پروژه های لوکس و جذاب منطقه ۲۲ محسوب شده است که دارای امکانات بسیار زیادی از جمله:

  • کارواش اختصاصی
  • فضای سبز اختصاصی
  • خشکشویی مرکزی
  • دوربین مدار بسته
  • سیستم‌ گرمایش سرمایش و تهویه مرکزی
  • سالن اجتماعات
  • سونا، جکوزی
  • روف گاردن
  • باشگاه ورزشی
  • لابی مجلل با لابی من ۲۴ ساعته
  • مهد کودک
  • و …

وضعیت پروژه وزرا

زمین این پروژه در حال حاضر خریداری شده است و در مرحله تامین مالی برای شروع عملیات اسکلت و ساخت خانه می باشد. توجه داشته باشید که وام ۴۵۰ میلیونی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که در حال حاضر، قطعی نمی باشد؛ ولیکن تا زمانی که پروژه به مرحله ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده باشد آن وقت افراد می توانند اقدام به دریافت تسهیلات از سوی سیستم بانکی برای هر پروژه ساختمانی کنند.

سرمایه گذاری در پروژه وزرا

قیمت پروژه وزرا

اقساط این پروژه به این صورت می باشد که شما در ابتدا بر اساس متراژ مورد نظرتان پیش پرداخت اولیه را پرداخت کرده و در ادامه طی ۶ قسط هزینه‌ ملک، گود برداری و جواز را پرداخت خواهید کرد. همچنین نحوه پرداخت باید بگونه ای باشد که داوطلبان بتوانند از پس پرداخت اقساط بر بیایند و به آنان فشار نیاید.

از آنجایی که تعاونی های سازنده، انتفاع و سودی برای خود در نظر نمی گیرند؛ سپس قیمتی که شما برای واحد مورد نظرتان پرداخت می کنید، قیمت تمام شده واقعی آن می باشد و نسبت به امکانات و نوع مصالحی که در پروژه وزرا وجود دارد، کاملا این قیمت منطقی و با صرفه است.

اقساط پروژه واحد ۳ دانگی

ردیف تاریخ واحد ۱۲۵ متری ۳ خواب واحد ۱۵۰ متری ۳ خواب
۱ پیش پرداخت ۱۷۰ میلیون ۲۳۳ میلیون
۲ ۳۰/۰۴/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون
۳ ۳۰/۰۵/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون
۴ ۳۰/۰۶/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون
۵ ۳۰/۰۷/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون
۶ ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون
۷ ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ ۶۰ میلیون ۷۵ میلیون

اقساط پروژه واحد ۶ دانگی

ردیف تاریخ واحد ۱۱۰ متری ۲ خواب واحد ۱۲۵ متری ۳ خواب واحد ۱۵۰ متری ۳ خواب
۱ پیش پرداخت ۳۴۰ میلیون ۳۵۸ میلیون ۴۶۵ میلیون
۲ ۳۰/۰۴/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون
۳ ۳۰/۰۵/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون
۴ ۳۰/۰۶/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون
۵ ۳۰/۰۷/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون
۶ ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون
۷ ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ ۱۱۰ میلیون ۱۳۰ میلیون ۱۵۰ میلیون

در نتیجه …

اتفاقاتی که در سال ‌های اخیر در بازار طلا، سکه، ارز، مسکن و خودرو رخ داده، نشان می دهند که نمی توان در سرمایه گذاری به ثبات قیمت ‌ها در این بازار ها امید چندانی داشت؛ چون نوسانات مدام در حال تغییر هستند. پس هوشمندانه‌ ترین تصمیم این می باشد که برای سرمایه گذاری در معاملات با دید باز و آگاهانه ‌تری اقدام کنید. امروزه سرمایه گذاری ملکی بسیار سود آور می باشد و شما با اطمینان می توانید در منطقه ۲۲ تهران در پروژه وزرا سرمایه تان را به ملک تبدیل کنید. با مطالبی که در اول این مقاله راجب آن ها صحبت کرده ایم، شما آگاهانه تر به این پروژه جهت خرید ملک مراجعه کرده و دیگر دچار معاملات قلابی نمی شوید که با کلاهبرداری تمام دارایی و سرمایه تان بر باد برود. امیدواریم بتوانید سرمایه گذاری سود آوری در این پروژه داشته باشید.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.