داستان سریال باشگاه پرستاران بچه چیست؟ + معرفی بازیگران این سریال

اگه دنبال دیدن یه سریال جذاب آمریکایی هستین پیشنهاد می کنید با داستان سریال باشگاه پرستاران بچه همراه ما باشین.

اینتیتر ـ میناکرمی؛ نوجوون بودن به معنای این نیست که نمیتونین کسب و کار خودتون رو مدیریت کنین. این نظر اعضای باشگاه پرستاران بچه هست. اگر شما هم موافقین، این سریال برای شما ساخته شده.

اگر محتوای ما رو در رابطه با سریال استارت آپ خونده باشین، حتما میدونین که اداره و مدیریت یک کسب و کار برای کسایی که حتی توی این کار تجربه دارن هم خیلی سخته. کلی پستی و بلندی داره و ممکنه یه زمانی کاملا شما رو ناامید کنه. پس قطعا برای نوجوون هایی که تجربه ی زیادی ندارن میتونه یه چالش خیلی سخت و هیجان انگیز باشه. اعضای باشگاه، نوجوون های جسوری هستن که خودشونو در معرض این چالش بزرگ قرار میدن.

داستان سریال باشگاه پرستاران چیه؟

داستان سریال باشگاه پرستاران بچه اقتباسی از یک کتاب مخصوص کودکان به همین اسم هستش که نوشته ی آن مارتی، نویسنده سرشناس کتاب‌های کودکانه. اون آثار زیادی در زمینه کودک و نوجوون تدوین کرده. اما شاخص‌ترین اثرش مجموعه کتاب‌های The Baby-Sitters Club هست.

تو خلاصه داستان سریال باشگاه پرستاران اومده: کریستی یه نوجوون پر شور و هیجان مثل همسن سالای خودشه. زمانی که مادرش به خاطر یه کار یه روزه میخواد برای برادر کوچکتر کریستی پرستار بگیره با مشکلات زیادی روبرو میشه و حسابی کلافش میکنه و درست توی همون لحظه ایده ی جالبی به ذهن کریستی میرسه و اون رو با دوستاش در میون میزاره و این جوری میشه که باشگاه پرستاران بچه شکل میگیره و به قول کریستی این جوری هم پول درمیارن و هم کلی خوش میگذرونن.

هر کدوم از اعضای باشگاه علاوه بر این که وظیفه ی کاری دارن، عضو یک خونواده هم هستن و نسبت به اون هم مسئولن. هر کدوم از اونها توی زندگی شخصیشون کار های مخصوص به خودشون رو دارن و حالا با وجود کارشون باید خودشون رو با شرایط تازه وفق بدن.

سریال باشگاه پرستاران بچه

چرا تماشای سریال باشگاه پرستاران بچه رو پیشنهاد میکنیم؟

نوجوونی یکی از مهمترین دوران زندگی هر آدمیه. چون توی این زمان خیلی از باور های ما شکل میگیره و به زندگیمون جهت میده. پس خیلی مهمه که اون رو چه جوری میگذرونیم و چه تجربه هایی بدست میاریم.

اعضای این باشگاه تمام تلاششون رو میکنن که یه کسب و کار موفق رو شکل بدن و به قول خودشون حسابی پول دربیارن و خوش بگذرونن. اما شروع هر کار جدیدی مارو با چالش های زیادی روبرو میکنه.

خصوصا اگر مثل اعضای این باشگاه نسبت به کسب و کار تجربه ی خیلی کمی داشته باشین. این موضوع باعث میشه اونا با چالش های خیلی زیادی مواجه بشن و کلی تلاش کنن تا بتونن مشکلاتشون رو حل کنن. همین باعث میشه که تجربه های زیادی بدست بیارن و نسبت به همسن سالای خودشون چند پله بالاتر باشن.

این سریال به ما یاد میده چه طور تمام شجاعتمون رو جمع کنیم و کاری که به نظر بقیه غیر ممکنه رو ممکن کنیم. یاد میده هر کس توی یه تیم وظیفه ای داره و نبود اون یه نفر خیلی چیز ها رو تغییر میده.

یادمون میده هر آدمی با هر شکل و شخصیت و زندگی ای چه طور باید با بقیه کنار بیاد، چون قرار نیست همه ی اعضای یه تیم درست شبیه هم باشن تا همه چیز عالی پیش بره.

سریال باشگاه پرستاران بچه

همیشه حرف یه نفر درست نیست، چون این اعضای تیم هستن که با همفکری هم تصمیم درست رو میگیرن. هر کس با هر شخصیتی میتونه به ما چیز های زیادی یاد بده و هیچ آدمی کامل و صد در صد نیست.

یه تیم از کنار هم قرار گرفتن اعضاش تبدیل به یه تیم میشه و هیچ کس تنهایی نمیتونه تمام کارهای یه پروژه رو انجام بده و اعضای یه تیم در کنار هم کامل میشن و به موفقیت میرسن.

سریال باشگاه پرستاران بچه فقط مخصوص نوجوون هاست؟

با این که اعضای این باشگاه همشون نوجوون هستن اما دلیلی نداره که مخاطباش فقط نوجوون ها باشن، چون نکاتی رو بهمون گوشزد میکنه که حتی اگه توی کسب و کار خودمون موفق شده باشیم، لازمه بارها بارها بشنویم و بهشون پایبند باشیم. پس به چشم یه سریال کودکانه نگاهش نکنین.

این سریال مخصوصا برای والدینی که بچه های نوجوون دارن خیلی مناسبه و کمک میکنه دید بهتری نسبت به نوجوونشون و خواسته هاش پیدا کنن تا بتونن توی این دوران همراه و دوست خوبی برای بچه هاشون باشن و بتونن کمک کنن که این دوره رو به خوبی پشت سر بزارن و کلی تجربه ی خوب کسب کنن.

سریال باشگاه پرستاران بچه چند قسمت داره؟

این سریال دو فصل داره که فصل اولش ده قسمت و فصل دو، هشت قسمته. هر کدوم از قسمتای این سریال حدود ۳۰ دقیقه هستش.

سریال باشگاه پرستاران بچه محصول چه کشوریه و بازیگرای اون چه کسایی هستن؟

این سریال محصول کشور آمریکا هستش و از بازیگران با استعداد این سریال میشه به سوفی گریس (Sophie Grace) در نقش کریستی، بنیانگذار باشگاه پرستار بچه، مومونا تامادا (Momona Tamada) در نقش کلودیا و شای رادولف (Shay Rudolph) در نقش استیسی، مالیا بیکر (Malia Baker) در نقش مری آن، آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone) در نقش الیزابت، مادر کریستی اشاره کرد.

امیدوارم دیدن این سریال کلی بهتون انرژی بده و بتونین چیزای خوبی ازش یاد بگیرین. مرسی از همراهیتون، تا معرفی سریال بعدی، فعلا خداحافظ.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.